התאומות חושפות את שמו של כוכב העל ש"רצה לעשות איתנו שלישייה"

התאומות שעוררו סערה
התאומות שעוררו סערה | מסך, אינסטגרם

קיי אלבס חשפה ב"אח הגדול" כי אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם התחיל איתה ועם אחותה: "אם הוא היה מדבר רק איתי, כבר הייתי אצלו בבית"

(גודל טקסט)

כוכבת האונליפאנס קיי אלבס חשפה כי ניימאר רצה לעשות איתה ועם אחותה התאומה שלישייה בסוויטה פרטית. בת ה-23 היא אחת מדיירי 'האח הגדול ברזיל' ואת הפרטים חשפה בשיחה עם אחד מחבריה לבית המפורסם לאחר מסיבת הולנטיינ'ז שאירגנו להם. "אתה יודע שניימאר ואחותי היו מדברים בפרטי ואז ביניהם שיחות טלפוניות לפני שהיא הייתה בקשר רציני. אחר כך היא התחילה לצאת עם בן הזוג שלה והוא הפסיק לסמס לה ואז התחיל לשלוח לי הודעות, כאילו אני ואחותי לא דיברנו על זה שהוא והיא פלירטטו אחד עם השנייה", אמרה כוכבת הפלטפורמה למבוגרים. 

אחותה של קיי, שחקנית הכדורעף המפורסמת קייט אלבס, התחילה את השיח עם הברזילאי המפורסם אבל כשעבר לשוחח עם אחותה, העיניינים התחממו. היא הסבירה: "אתה יודע מה הוא אמר לי? בסוף אני אהיה עם שתיכן בו זמנית". כוכבת האונליפאנס אמרה שאם הוא לא היה מנסה 'להתחיל' עם שתיהן, היא כבר הייתה יוצאת איתו: "מה הוא חשב שאני ואחותי לא נדבר על זה? אנחנו מדברות על הכל!. אם הוא היה שולח הודעה רק לי, ולא אחרי שהתכתב ודיבר עם אחותי, כבר הייתי אצלו בפריז". 

ולמרות זאת הם המשיכו לפטפט עד שלטענתה הוא הגזים ואמר לה שהן התאומות הכי יפות שראה והיה שמח "להיות איתן בשלישייה". קיי סיפרה זאת בפני כל האומה והכותרות הגיעו לאחר מכן. גם היא וגם קייט אחותה משחקות כדורעף מאז שהיו ילדות, קייט הפכה לשחקנית המפורסמת בברזיל עם 1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם ואילו קיי, כוכבת האונליפאנס שמככבת בבית האח בימים אלו, כבר עם 7.9 מיליון עוקבים! כרגע נראה שהיא מצאה לעצמה אהבה במסגרת תוכנית הריאליטי. כידוע, וגם ניימאר חזר מאז לאקסית, ברונה, כך שלא נראה לנו שייצא משהו ביניהם, ובטח שלא בין שלושתם! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי