"בגלל הבני "זונ**": הקריירה החדשה של בנו של אברהם גרנט

בנו של אברהם גרנט
בנו של אברהם גרנט | מסך, אינסטגרם

דניאל בן ה-29, בנם הבכור של אברהם וצופית, "שיחרר" סינגל בכורה והצהיר: "הראשון כבר פה". השורה שאי אפשר להישאר אדיש אליה, הקשר הקרוב עם אחותו וההתרגשות הגדולה מהזכייה של מסי

(גודל טקסט)

כשאתם שומעים את שם המשפחה "גרנט", אי אפשר שלא לחשוב על מאמן הכדורגל היחידי בישראל שהגיע לגמר ליגת האלופות. למאמן המעוטר ולאשתו לשעבר צופית יש שני ילדים שהאהבה לכדורגל לא פסחה עליהם, אך בנם הבכור דניאל גרנט (29) בחר דווקא ללכת אחרי הלב ושיחרר סינגל בכורה כזמר שנושא את השם "כשמזכירים לי" (מה אני יכול להיות).

כאחד שגדל במגרשים, דניאל הוא חובב כדורגל מושבע שכותב כבר שנים וכעת החליט שזו בדיוק העת לשחרר את הסינגל הראשון שלו. הוא כתב בפני העוקבים שלו באינסטגרם בפתיחתו של סוף השבוע האחרון: "בוקר ריגוש. תקופה כתבתי, תקופה חיכיתי, הראשון כבר פה". השורה הכי בולטת בשיר של גרנט היא ללא ספק "בגלל הבני זונות עם הדעות שמשפיעות עליי", ובכך שם על סדר היום את הפחדים והתחושות שיש לכולנו כשאנחנו מקשיבים לדעות של אחרים ולא מקשיבים רק לעצמנו. 

אברהם גרנט | אימג'בנק GettyImages, David Ramos

גרנט הצעיר מגיע מעולם המשחק, הוא מיוצג אצל זוהר יעקובסון, השתתף בשלל פרוייקטים כמו הסרט "פול גז" והסדרה "דאנסטורי" ונראה שיש לאבא ואמא שלו הרבה במה להתגאות.

חוץ מזה, עם אחותו הצעירה רומי גרנט, יש לו קשר קרוב ואת חלום הילדות שלו לחזות במסי זוכה במונדיאל, הוא חווה יחד איתה כשטסו שניהם לקטאר. "לא מאמין שהייתה עד לרגע שחלמתי עליו מגיל 11. תודה רבה לך הגדול מכולם, ליאו מסי", כתב באינסטגרם שלו לאחר הזכייה של ארגנטינה באליפות העולם. אז תזכרו את השם הזה טוב טוב (לא שאפשר לשכוח).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי