צפו: הלוחמת שמככבת ב"אונלי פאנס" ספגה פציעה מחרידה

קאריסה סיגאלה | צילום מסך, טוויטר

קאריסה סיגאלה ניסתה להחזיר את העצם השבורה שלה למקום בעיצומו של הקרב, וזעזעה את חובבי ה-BKFC. כנראה שהנוקאאוט יפגע גם בקריירה המקבילה שלה

(גודל טקסט)

כשפציעה פוגעת בקריירה של ספורטאית, זה אף פעם לא נעים. במקרה של קאריסה סיגאלה, כנראה שנפגעו שתי קריירות, וצפייה ברגע שגרם לכך כנראה תגרום גם לכם לזוז באי נוחות בכיסא. הרגע הוויראלי בערב קרבות ה-BKFC שנערך שלשום (שישי) בניו מקסיקו היה כשסיגאלה, לוחמת שבמקביל מככבת גם ב"אונלי פאנס", ספגה פציעה מחרידה.

סיגאלה ספגה מהלומה מיריבתה, ג'יימי הינשואו, ובדרך לרצפה, כנראה כתוצאה משילוב בין משקל גופה לעוצמת הנפילה, היא שברה את הקרסול בצורה מזעזעת. מה שזעזע לא פחות, היה לראות את הלוחמת מנסה להחזיר את העצם למקום ולהתרומם לפני שהשופט מסיים לספור עד 10. מן הסתם שהיא לא הצליחה, והינשואו חגגה ניצחון מהיר.

סיגאלה, ברזילאית בת 38, החלה את דרכה ב-2015 כלוחמת MMA וניצחה את ארבעת הקרבות הראשונים שלה, לפני שספגה שני הפסדים רצופים ואז עברה ל-BKFC ב-2021. מאזנה עומד כעת על ניצחון בודד לעומת שלושה הפסדים, ואם להתחשב בחומרת הפציעה האחרונה שלה, לא בטוח מתי היא תשוב להתחרות – אם בכלל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי