טוויסט בעלילה: אור אצילי יוצאת לדרך חדשה

עומר אצילי, אור אצילי
עומר אצילי, אור אצילי | מסך, אינסטגרם

אחרי שעסקה בתחום הקונדיטוריה, אשתו של כוכב מכבי חיפה החליטה כי הגיע הזמן להחליף מקצוע והמדור סבור שהיא תהיה לא פחות ממצוינת בעבודה החדשה. לירון שרון עם הפרטים המלאים והתגובה

(גודל טקסט)

אחרי שעומר אצילי חתם על חוזה חדש במכבי חיפה, כעת הגיעה תורה של החצי השני שלו, אשתו אור אצילי, שהחליטה שזה הזמן שלה ל'תפנית בעלילה'. אחרי שנים שהביאה את הכישרון שלה לידי ביטוי בזכות הידיים, עכשיו גם הרגליים מצטרפות לחגיגה. כולנו יודעים היטב שאשת הכדורגלן היא אופה מדופלמת שסיימה לימודים בבית הספר למצויינות קולינרית "דנון" ושבבעלותה עסק לקונדיטוריה ביתית שתהפוך מעכשיו לתחביב, וזאת בשל עיסוקה החדש. 

יוצאת לדרך חדשה. אור אצילי
יוצאת לדרך חדשה. אור אצילי | מסך, אינסטגרם

אור פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה בפני אלפי העוקבים וכתבה: "שלום לכולן, שמי אור אצילי, מאמנת כושר בוגרת וינגייט אוהבת ונושמת ספורט מאז ומתמיד!.מגיעה אליכן לתת לכן מלא ידע וכלים פרקטיים להשיג את המטרות שלכן, ניפגש בסטודיו".

המדור מיהר לפנות לגברת אצילי שסיפרה שהיא מתחילה את הג'וב החדש שלה כבר השבוע ותלמד בסטודיו לאימוני נשים בשם la top בטירת הכרמל. "אני מעבירה אימונים אישיים אצלי ובסטודיו הזה וכנראה גם סטודיו נוסף בקרוב בתור מאמנת".

בהמשך העלתה אור פוסט לאינסטגרם ובו היא הודיעה רשמית כי אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה". החלטתי להגשים חלום ולעשות את הדבר שאני אוהבת והכי טובה בו – ספורט! והפעם באופן מקצועי. מתרגשת לספר שפתחתי סטודיו – הסטודיו שלי! לאימונים אישיים וזוגיים לנשים בלבד. למקום שאני מקווה שיהפוך להיות בית גם עבור המתאמנות שלי".

אור תעביר אימוני כוח ואירובי ככה שאם אתן מהאזור, כבר הבנתן למי שווה לכן לפנות. בשנים האחרונות מי שעוקב אחרי אשת הכדורגלן לא יכול לפספס את הכושר המטורף שהיא נמצאת בו, כשבנוסף לאימוני הכוח היא משלבת גם ריצות וטניס והגיע הזמן להשתמש בכל הידע שצברה על מנת להעביר אותו הלאה.

אשתו של אצילי סופר מתרגשת מהתפנית בחייה ומספרת שהאפייה תישאר כרגע רק בגדר "תחביב" והיא תתמקד בלעזור לנשים לשרוף קלוריות ולהגיע ליעד שהן רוצות. ומה חושב על זה הכדורגלן שלה? בטוח גאה עד השמיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי