היא אמיתית? אשתו של שחקן מכבי חיפה מציגה גזרה לא הגיונית‎‎

עמית פיליפ מנחם
עמית פיליפ מנחם | מסך, אינסטגרם

בזמן שבעלה משתקם מפציעה לא פשוטה וכחודש בלבד לאחר שהפכה לאמא, אין זכר לכך שהיא ילדה. לירון שרון עם הפרטים המלאים והמחמאות

(גודל טקסט)

בסוף החודש שעבר, במהלך משחק בין מכבי חיפה למכבי בני ריינה, איבד סאן מנחם את הכרתו לאחר שעלה לנגיחה ונתקל בראשו של שחקן היריבה, מה שגרם לו לזעזוע מוח. בימים אלו עובר המגן השמאלי של הירוקים סדרת בדיקות להן תהיה משמעות אדירה לגבי עתידו המקצועי, לאחר שספג זעזוע מוח שלישי תוך פחות משנתיים. בזמן שאנחנו מחזיקים אצבעות שיחזור למגרשים במהרה, אשתו, עמית פיליפ, הצליחה פעם נוספת להשאיר אותנו פעורי פה.

כאילו לא הייתה לידה. עמית
כאילו לא הייתה לידה. עמית | מסך, אינסטגרם

כחודש בלבד אחרי לידה, עמית מציגה גזרה לא הגיונית. אתמול (שני) הגיעה אשת הכדורגלן הפאשניסטה לחנות של מותג העל DIOR בחולצת בטן כשהיא חושפת גזרה מדהימה שלא מעידה על כך שעד לפני רגע נשאה בתוכה עובר. כזכור, 2023 נפתחה עבור הזוג החיפאי באושר גדול לאחר שעמית ילדה את בנם הבכור, אמרי אריה מנחם, ובכך הפכו השניים להורים טריים וצעירים.

זה אינו דבר של מה בכך להראות כך אחרי לידה ואם זה שילוב של גנים, עבודה קשה או פשוט שמירה על אורח חיים בריא, עמית מצליחה להראות מדהים פחות מחודש אחרי שהפכה לאמא. 

משפחת מנחם
משפחת מנחם | מסך, אינסטגרם

קרוב ל-57 אלף עוקבים יש לאשת הכדורגלן באינסטגרם, ביניהן הרבה נשים שנהנות מהקולקציה של עמית ומהמותגים שהיא מפרסמת. חוץ מאופנה, התחום בו מתמחה, היא גם ממש לא מהססת להביע את דעתה הפוליטית ורק הבוקר שיתפה את הפוסט של ראש הממשלה בינימין נתניהו שכתב אמש: "לילה גדול ויום גדול" בו התייחס לאחד הימים הדרמטיים בתולדות כנסת ישראל שהסתיים באישור לילי בקריאה ראשונה של התיקונים לחוק יסוד השפיטה. "כבר התחלה טובה לחודש אדר" כתבה החצי השני של מנחם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי