"הוא חמוד ממש": כוכב ריאל מדריד מחזר אחרי בחורה ישראלית?

ירדן אדרי
ירדן אדרי | מסך, אינסטגרם

הוא עוקב אחריה באינסטגרם, הם מדברים מידי פעם בהודעות ומצליחים להתגבר על מכשול השפה. אחרי שעשה להגנה של ליברפול כאב ראש, מסתבר שיש מישהי שכמעט כולכם מכירים ועושה לו "סחרחורת"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד חזרה מפיגור כפול ל-2:5 ענק על ליברפול באנפילד בשמינית גמר ליגת האלופות, וזכתה למחמאות בכל אירופה. בספרד לא נותרו אדישים והתמוגגו מויניסיוס ג'וניור, אולי איש המשחק, שכיכב עם צמד: "הוא פשוט בלתי עציר". בזמן שהכוכב הברזילאי של הבלאנקוס זוכה לשבחים גדולים על יכולתו המקצועית, לא תאמינו מה גילה המדור על חייו האישיים.

האס של ריאל, לו קרוב ל-30 מיליון עוקבים באינסטגרם, עוקב אחרי ישראלית אחת בלבד שגם היא במקרה מפורסמת. זוכרים את כוכבת האח הגדול, ירדן אדרי, הדוגמנית שסיימה במקום השני בעונה המדוברת ששודרה במהלך משבר הקורונה והפכה בעצמה לכוכבת רשת עם 200 אלף עוקבים אדוקים. מסתבר שוהברזילאי עוקב אחריה כבר למעלה משנה. "הכרנו במיאמי, הוא חבר מאד טוב של הצלם של מאלומה ואני צילמתי איתו קמפיין בשנה שעברה וככה הכרנו", סיפרה ירדן למדור.

למרות פערי השפה, הם מצליחים לשמור על קשר. ירדן הוסיפה: "אני מבינה ספרדית אבל לא כל כך מדברת. אנחנו מדברים קצת בהודעות ובטלפון, הוא חמוד ממש". המדור מייחל לנציגה ישראלית נוספת ב"לה ליגה" ואפשר להבין בהחלט מדוע מתלהב הכדורגלן הישראלית.

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שאדרי מצליחה לשבות בקסמה כדורגלן מפורסם. בקיץ 2021 פגשה במהלך מסיבה במיקונוס את כוכב נבחרת אנגליה, קלווין פיליפס, שלא הצליח להישאר אדיש ליפייפיה שגדלה בקריית מוצקין ואוהדת את מכבי חיפה מילדות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי