לא רצוי: ג'רארד פיקה הושפל מול כולם, "הוא האיש הכי שנוא בספרד"‎‎

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Catherine Steenkeste / Contributor

כדורגלן העבר נזרק ממסעדה כי בעל הבית מעריץ של שאקירה וסירב לשרת אותו: "הוא לא רצוי בשום מקום, אנשים לא יכולים לראות אותו"

(גודל טקסט)

הגירושים של ג'רארד פיקה ושאקירה לא יורדים מהכותרות. כשמונה חודשים חלפו מאז הפרידה המתוקשרת, והשניים מככבים במדורי הרכילות בלי סוף לאחר שנחשף שכדורגלן העבר בגד בזמרת עם סטודנטית צעירה בת 23. כזכור, שאקירה כתבה שיר וטענה שהוא החליף "רולקס בקאסיו" והודתה שהוא שבר לה את הלב.

בעקבות השתלשלות האירועים והדרך שבה מערכת היחסים ביניהם הסתיימה, בלם העבר בן ה-35 הפך כפי שמכנים אותו בתקשורת בספרד לאחד האנשים הלא אהובים במדינה, וזה בלשון המעטה. "מכדורגלן צמרת הוא הפך לאיש השנוא בספרד", טענו בתוכנית הבוקר של טלפוניקה.

כעת, פיקה וקלרה שלו שהקשר שלהם כבר הספיק לעבור טלטלות מטורפות בזמן כל כך קצר, נזרקו ממסעדה על פי מקורות שסיפרו לאותה התוכנית שהבעלים של מסעדה יפנית בברצלונה הוא מעריץ שרוף של שאקירה וסרב לשרת אותם כשהגיעו לאכול במסעדה שלו השבוע וזאת לעיני כל הסועדים ההמומים.

בסרטון שרץ בטיק טוק, קלרה צ'יה נראית נסערת כשהשניים עזבו את המסעדה ועל כן מסתמן שהשמועות נכונות. הדיבור בספרד הוא על כך שפיקה עשה את "הטעות של החיים שלו" עם הבגידה בשאקירה הכל כך מפורסמת. "הוא לא רצוי כמעט בשום מקום. אנשים לא יכולים לראות אותו בגלל מה שהוא עשה לה, ומתקשים לזכור לו את הקריירה המפוארת", אמר פרשן נוסף של תוכנית הבוקר.

באופן אבסורדי, הגרושים הטריים עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם ולא, שאקירה לא פירגנה בלייק לתמונה היחידה ששיתף מי ששבר לה את הלב עם זוגתו החדשה. 

ג'רארד פיקה, שאקירה
ג'רארד פיקה, שאקירה | Alex Pantling / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי