"אי אפשר היה לישון מרוב רעש": וונדה קיימה יחסי מין עם הכדורגלן האגדי?

וונדה נארה
וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

הזמרת מירתה לגראן חשפה בראיון לתוכנית ארגנטינאית שהאקסית של מאורו איקרדי בילתה לילה סוער עם אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה. וונדה הכחישה: "הייתי אצלו בבית במסיבה, אבל לא היינו ביחד"

(גודל טקסט)

חשבתם שהיא תניח לכם להשתעמם עכשיו אחרי שהיא כבר לא החצי השני של מאורו איקרדי? אם כן, טעיתם בגדול. וונדה נארה ובעלה שאוטוטו יהפוך באופן רשמי לגרוש שלה, נמצאים כל הזמן במרכז תשומת הלב של התקשורת האיטלקית, הארגנטינאית ובכלל בעולם. הרבה כותבים ומדברים, והסיבה היא שבת ה-36 מייצרת דרמות בלי סוף. גברים רבים נקשרו לארגנטינאית, אך הסיפור הבא הצליח להמם גם את המדור.

בתחילת הדרך שלה, עוד לפני הבגידה המתוקשרת במקסי לופז וההתאהבות בחברו מאורו, מסתבר שאגדת הכדורגל דייגו מראדונה ו-וונדה בילו יחד בין הסדינים. הזמרת מירתה לגראן חשפה בראיון לתוכנית ארגנטינאית ש"לוונדה ודייגו היה לילה סוער" והיא הייתה עדה להכל לפני למעלה מ-15 שנים. בבוקר, כשנפגשו, שאלה אותה האם הם שכבו וזו מיהרה לשנות נושא.

"הייתי בסוויטה הנשיאותית, והם היו ממש לידי. הם עשו כל כך הרבה רעש שאי אפשר היה לישון. אפילו הזיזו את הרהיטים, לא ברור לי מה הם עשו", ציינה. וונדה, לעומת זאת, טוענת שלא היה שום דבר בינה לבין אגדת הכדורגל. עם זאת, היא מודה שהיא הייתה בביתו. "אף פעם לא הייתי איתו. האמת היא שהגעתי לבית שלו למסיבה. זה כנראה עשה אותי מפורסמת, אבל אף פעם לא יצא לי להיות איתו".

שמה של הארגנטינאית נקשר גם לשחקן הכדורגל הקרואטי מרסלו ברוזוביץ'. בשל כך, היא הגישה תביעות נגד התקשורת האיטלקית וגם על כך נשאלה בראיון והבהירה: "הוא גר איתי באותו בניין, אבל אף פעם לא פגשתי אותו. אני מגדלת חמישה ילדים ואף אחד לא עוזר לי", רמזה וונדה על כך שמעולם לא בגדה באיקרדי כפי שכולם חושבים. עד הפרובוקציה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי