התיעוד ששבר את הרשת: אנטונלה התפשטה בשיא הקור ובאמצע השלג

ליאו ואנטונלה מסי | Joe Maher - FIFA / Contributor

חברתה הטובה של אשתו של מסי בירכה אותה לרגל יום הולדתה ה-35 ושיתפה סרטון שהפך בשניות לוויראלי במיוחד. לירון שרון עם הפרטים המלאים, הברכה וצילומי המסך שהופצו ברשת כמו אש בשדה קוצים

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם על קורל סימנוביץ', הנציגה הישראלית שהוזמנה למסיבת יום הולדתה של אנטונלה רוקוזו,. עוד לפני שמסי קטף אמש (שני) את פרס שחקן השנה של פיפ"א, חברה נוספת שכיכבה במסיבה של אשתו ועשתה הרבה רעש ברשת עם ברכת יום ההולדת שהקדישה לארגנטינאית. אנחנו מדברים כמובן על הבסטי הכי קרובה של אשתו, דניאלה סמען, שאיחלה לאנטו "חיים מלאים בבריאות ובאושר" ושיתפה סרטון שלהן משתעשעות בשלג כשהן לבושות בבגד ים חוטיני.

שברו את הרשת
שברו את הרשת | מסך, אינסטגרם

החצי השני של ססק פבריגס זכתה לאלפי שיתופים ותגובות מ-4.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם והסרטון הפך תוך דקות לויראלי. בווידאו העלתה דניאלה זיכרון מאחת החופשות שלהן באתר סקי יוקרתי בו הן השתכשכו בבריכה מחוממת עד שהחליטו לקפץ בחוטיני אל תוך השלג הקפוא, לצחוק ולהשתטות עד לרגע שאשתו של פבריגס נפלה לתוך השלג ואילו אנטונלה רצה חזרה לתוך הבריכה המחוממת כשהיא קופאת מקור.

לא לבושות, בשיא הקור
לא לבושות, בשיא הקור | מסך, אינסטגרם

התמונות של השתיים בביקיני זעיר באמצע הקפור הגיעו לכל מקום, ואפילו הצליחו להסית את תשומת הלב מהפוסט שכתבה לבעלה אחרי הזכיה בתואר 'דה בסט'. "ברכות אהובי. כמה שאנחנו גאים בך" שיתפה תמונה מהטקס בחשבון האינסטגרם שלה שממשיך להתפוצץ מאז הזכיה במונדיאל ועומד כבר על 34 מיליון איש.

החברה הטובה שלה, דניאלה, היא הפרטנרית המושלמת לחופשות, וזו ממש אינה הפעם הראשונה שלה בביקיני בשלג. לפני מספר שנים היא והכדורגלן שלה שיתפו תמונה שהם מתנשקים בבגדי ים במהלך חופשה בעיירת נופש יוקרתית בשוויץ.

מבלות בשלג
מבלות בשלג | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי