כובשת כמו אבא: בתו של אלון מזרחי מככבת עם הישג בינלאומי מרשים

מלך השערים בכל הזמנים של הכדורגל הישראלי. אלון מזרחי | ברני ארדוב

אביה הוא מגדולי החלוצים שצמחו בישראל, אך יורשת העצר לבית משפחת מזרחי היא כבר שם בפני עצמה ורושמת ציון דרך משמעותי נוסף

(גודל טקסט)

אחרי שהקריירה שלה נסקה לשחקים בשנה האחרונה והיא כיכבה על כל מסלולי הדוגמנות הנחשקים בעולם, סאן מזרחי, בתו של כדורגלן העבר אלון מזרחי, שוברת שיא נוסף. הדוגמנית בת ה-24 נכנסה לרשימת 30 המצליחנים מתחת לגיל 30 של מגזין 'פורבס'. כמו כן, בחודש יוני האחרון פתחה בתו של כוכב העבר את תצוגת האופנה של 'ז'אקמוס' בדרום צרפת ומאז היא לא יורדת מהכותרות. מזרחי הספיקה לצעוד ב־23 תצוגות של כמה מהמותגים הגדולים בעולם, דוגמת 'הרמס', 'בוטגה ונטה', 'פנדי' ו-'דיור', ולצד שמות בולטים כמו קייט מוס ובלה חדיד.

במגזין הנחשב נכתב עליה: "סאן מזרחי כבר השלימה עם העובדה שלא תהיה דוגמנית. בגיל 17 היא קיבלה סירוב מכל סוכנויות הדוגמנות בארצה והמשיכה הלאה עם חייה. היא התקבלה ללימודי עיצוב אופנה בשנקר, ובאמצע השנה הראשונה אחד המרצים שלה ביקש ממנה להצטלם למותג הפרטי שלו. סאן, שהייתה שקועה עמוק בלימודים הסכימה בשמחה ודיגמנה עבורו. התמונות שלה הגיעו לאינסטגרם, שם ראה אותן אחד הסוכנים שסרב לה בעבר – ופנה אליה". מזרחי עצמה התייחסה לנושא ולאותה החלטה שקיבלה: "באותה תקופה הייתי עסוקה בלימודים, מלאת מוטיבציה וכוח רצון להצליח בהם, כך ששום הצעה שהייתה יכולה לבוא על חשבונם לא נשמעה רלוונטית".

הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי | צילום מסך, אינסטגרם

אותו סוכן חיזר אחריה במשך תקופה ארוכה עד שהסכימה להיפגש ולדגמן לקמפיין ל-'פקטורי 54'. "עם הזמן הגיעו עוד ועוד הצעות ומצאתי את עצמי מוותרת על ימי לימודים לטובת עבודה", סיפרה מזרחי. "הסוכן קבע פגישות עם סוכנויות בחו"ל, ומהרגע שנפגשנו עם הסוכנות במילאנו הרגשתי שמשהו מיוחד קורה לי, והחלטתי לתפוס את ההזדמנות בשתי הידיים", חשפה בתו של מלך שערי ליגת העל בכל הזמנים. סאן נשואה וסטודנטית לתולדות האומנות, ספרות ופילוסופיה, וחולמת לעשות דוקטורט באסטרופיזיקה. ב-2022 היא נכנסה לרשימת 20 הדוגמניות המובילות של 'מודלס.קום' ופתחה את רשימת הדוגמניות הבולטות של 'ווג' לאביב־קיץ 2023.

עוד נכתב ב-'פורבס', כי "בפברואר השנה הכריז מגזין 'הרפר'ס בזאר' על מזרחי כאחת מהדוגמניות עליהן כולם ידברו. היא השתתפה בשבוע האופנה 2023 בניו יורק בתצוגות של מותגי היוקרה 'רודארטה', 'דיון לי', 'KHAITE', 'ג'ייסון וו' ו-'קרולינה הררה'. עם קמפיין חדש ל-'בוטגה ונטה' וארבעה נוספים שטרם נחשפו, חולמת סאן להקים מותג בינלאומי משלה בעתיד. בינתיים, היא ממשיכה לכבוש את המסלולים הגדולים בעולם". כך סיכמו במגזין הנחשב את הבחירה בבתו של מזרחי. לצידה של סאן ניתן לראות שמות של ספורטאים ענקיים, כולם מתחת לגיל 30, ביניהם: אוסקר גלוך, רז הרשקו, רוי ניסני, דריה אטמנוב, גלעד לוי, בלסינג אפריפה ואפילו אנה זק ומעצב האופנה גל אולמן, בנו של המנטור הגדול בישראל – אלון אולמן. 

הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי | צילום מסך, אינסטגרם
הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי