שינוי כיוון: לא תאמינו איזה עסק פתח אקס בית"ר ירושלים

פלומיין, וארן, בוזגלו
פלומיין, וארן, בוזגלו | אודי ציטיאט

בזמן שהוא מנסה להתאושש מפציעה לא פשוטה, החלוץ שקרע לא מעט רשתות החליט לצאת דרך חדשה ומפתיעה. לירון שרון עם הסיפור על איך נולד הרעיון והפרטים המלאים

(גודל טקסט)

כבר שנה ושבעה חודשים שאנתוני וארן לא משחק כדורגל. מי שנחשב לחלוץ בולט והרעיד רשתות במדי הפועל ירושלים, בית"ר ירושלים הפועל ובאר שבע, עדיין מחלים מפציעה בברכו. כזכור, באמצע אימון שגרתי של בני סכנין עשה החלוץ תנועה לא נכונה וקרע את הרצועה הצידית. בזמן שהוא עדיין נמצא בשיקום ואין לו הקבוצה, הוא כבר חודש קדימה ופותח עסק חדש ומקורי ביותר.

וארן פירסם בפני אלפי העוקבים שלו באינסטגרם: "חברים, פתחתי עסק של כובעים (כובע טמבל) וגרביים. אם אתם יכולים לתת לי כוח ולשתף בסטורי אני אשמח. תודה לכולם".

ואכן, כמות השיתופים לה זכה פוצצה את חשבון האינסטגרם של הכדורגלן שקיבל תמיכה מעשרות מחבריו לליגת העל, שהרימו לו. בין המפרגנים מצאנו את אופיר קריאף, דוד קלטינס, איתמר שבירו, מרוואן קבהא, גיא מלמד, רז שטיין, שיר צדק, ירדן כהן, אוהד לויטה, אורי מגבו, תומר יוספי, חגי גולדנברג ורותם חטואל שגם מדגמן למותג הכובעים של חברו הוותיק.

המדור מיהר לפנות לחלוץ בן ה-32 לברר איך נולד הרעיון. "האמת שאמא שלי ואני דיברנו על זה ואז התחלתי לחשוב על כל השאר" סיפר וארן והוסיף בהתרגשות: "פתחתי עסק חדש של כובעים וגרביים שנקרא 'בונבון'. כבר כמה חודשים אני עובד על זה וסוף סוף זה מתחיל".

הטיימינג שלו בדיוק לקראת הגעתו של האביב והקיץ הישראלי הלוהט – מושלם עבור עסק שעוזר לכולנו להיות חכמים בשמש. בהצלחה בביזנס החדש והמון בריאות, אנתוני!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי