דווקא ברגע הקשה בחייו: בשורה קורעת לב לאשרף חכימי

אשרף חכימי עם גרושתו היבה אבוק
אשרף חכימי עם גרושתו היבה אבוק | אתר רשמי, פ.ס.ז'

בזמן שכוכב נבחרת מרוקו מואשם על ידי צעירה באונס, דיווחים טוענים כי הוא נמצא בעיצומו של משבר עצום גם בחייו אישיים. לירון שרון עם הטלטלה הגדולה והסיבה האמיתית: "הוא רק רוצה לחגוג כל הזמן"

(גודל טקסט)

אשרף חכימי הואשם באונס צעירה בת 23 והמגן נמצא בחקירה, כפי שדווח בצרפת'. על פי הפרסומים, הוא "ניצל" את העובדה שאשתו היבה אבוק, בילתה עם ילדיהם בדובאי וביצע את המעשה. כעת מסתבר שזו ממש לא הצרה היחידה בחייו. לפי אתר "אל סיירו", הכדורגלן המרוקאי ואשתו שחקנית הקולנוע המפורסמת נמצאים בתהליך של פרידה שהחל בשבועות האחרונים.

לפי אותו אתר, אשתו של חכימי כבר סיפרה לקרובים אליה שהיא רוצה להתגרש בגלל שהם נמצאים 'במקום שונה בחיים'. על פי אותם מקורות, הבעיות שלהם החלו לצוץ בעיקר בשל הפרש הגילאים שלהם (היא בת 36 ואילו המגן בן 24) וכנראה המנטליות השונה שיש לכל אחד מהם, גרמו בסופו של דבר לקרע ביחסים עוד הרבה לפני הבלאגן שהחל סביב חכימי.

לפי הפרסומים, היבה רצתה ליהנות מחיי משפחה ביתיים עם ילדיה,, בעוד שהכדורגלן הצעיר רק רצה "להמשיך לחגוג כל הזמן" והוא בקושי נמצא בבית. העובדה שהזוג המפורסם לא שיתף תמונה זוגית מאז חודש אוקטובר האחרון, כבר חצי שנה, היא עוד עובדה המהווה חותם לכך שהשניים חווים משבר ועוד בתקופה הכי פחות טובה בחייו של הכדורגלן שמעניין מאןד יהיה לגלות האם גם הוא, בדומה לדני אלבס, ניצל את מעמדו ופרסומו וחצה כל גבול.

עוד באותו נושא: אשרף חכימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי