מאורו איקרדי העלה תמונת עירום של וונדה נארה ומחק, אבל כולם ראו

וונדה נארה, מאורו איקרדי
וונדה נארה, מאורו איקרדי | Claudio Villa / Stringer

אחרי תקופה מורכבת וגל של שמועות, השניים חזרו והחלוץ התרגש עד כדי כך שהוא עשה פאדיחה רצינית: "כולם אוהבים אותה אבל אני זה שמצלם את התמונה". לירון שרון עם הפרטים המלאים והתיעוד שהוסר

(גודל טקסט)

אתם בטוח מתקשים לעקוב אחרי הזוג וונדה ומאורו איקרדי, אז נעשה לכם סדר זריז: כשהסכם הגירושים שלהם היה רגע לפני חתימה ואחרי מאבק עיקש על משמורת, כסף, נכסים וכותרת סוערת אחרת כל שני וחמישי, הכדורגלן והמשפיענית הפרובוקטיבית חזרו. אכן כן, וונדה בגרסה הברונטית שלה בילתה את הימים האחרונים בין הסדינים עם החלוץ בן ה-29 ממנו היא מתקשה להרפות והוא, מרוב התרגשות, עשה פאדיחה רצינית בפני מיליוני העוקבים שלו באינסטגרם.

חוטיני בלבד. התמונה שאיקרדי העלה ומיהר להסיר
חוטיני בלבד. התמונה שאיקרדי העלה ומיהר להסיר | מסך, אינסטגרם

איקרדי שיתף תמונה של אשתו חצי עירומה במיטה ואחרי מספר דקות התחרט ומחק אותה. ואם זה לא הספיק, הוא גם מחק פוסט בו הוא חוגג את יום השנה ה-10 שלו ושל וונדה. מאוד לא צפויים השניים האלו, שמערכת היחסים ביניהם נעה בקוטביות מוחלטת בין בגידות וריבים ענקיים לבין רומנטיקה ואהבה מטורפת.

כאמור, הכדורגל שיתף הכדורגלן תמונה של וונדה שוכבת על במיטה כשהיא לובשת רק חוטיני וכתב: "כולם אוהבים אותה אבל אני זה שמצלם את התמונה" ובך הוכיח שהוא זה שנמצא איתה בסיטואציה אינטימית ולא אף אחד אחר.

איקרדי שיתף את הסטורי בפני 10 מיליון העוקבים שלו ומיד מחק. בנוסף, הוא הסיר גם פוסט עם מלא תמונות משותפות שלהם לכבוד חגיגות עשור של זוגיות על גביו כתב: "היא, אשתי, אהבתי היחידה, המלכה שלי, האמא של הבנות שלי- אני אוהב אותך. עשור של שנים שעברנו יחד מלא דברים יפים וגם כאלו שפחות: קנאה, וייבים רעים, אנשים שרצו לתפוס עלינו "טרמפ", אבל זה מה שהפך אותנו למה שאנחנו היום. אני אוהב אותך לכל החיים שלי מלכה יפה שלי", סיכם איקרדי רגע לפני שמחק, כנראה לאור העובדה שוונדה לא שיתפה כלום מהזמן המשותף שלהם יחד.

הסטורי של איקרי
הסטורי של איקרי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי