רמי גרשון חשף את התשובה לשאלה הבוערת: זה לא אני, זאת נטע

רמי גרשון | מאור אלקסלסי

בריאיון לעמוד הרשמי של מכבי חיפה, הבלם הירוק הודה כי אשתו מתפעלת לו את האינסטגרם. וגם: החבר הכי טוב בחדר ההלבשה, מי מחליט בבית, מדוע הוריד את הקוקו ובמה הוא היה עוסק אם לא היה כדורגלן?

(גודל טקסט)

"אני ילד טוב, אני עושה מה שאומרים לי בבית" כך השיב רמי גרשון כשנשאל מדוע צבע את שיערו לבלונד בסוף השבוע האחרון במסגרת שאלוני Story Telling של האינסטגרם הרשמי של מכבי חיפה. השחקן שנשוי לנטע אלחמיסטר התחפש יחד איתה, ובמסגרת התחפושת היא ביקשה ממנו לצבוע לבלונד: "האמת שתיכננו את זה עוד בפורים בשנה שעברה. נטע רצתה לשים פאה בלונדינית ושאני אצבע לבלונד כי אני צריך לעבוד יותר קשה. בהתחלה היינו אמורים להתחפש לרובוטים אבל התלבושת הייתה צמודה מידי, אז זוג חלל".

מי החבר הכי טוב שלך במכבי חיפה? "אין לי חבר אחד ספציפי, יש הרבה שחקנים שהם חברים מאד טובים. אני נמצא פה כבר שש שנים ויש כאן שחקנים שעשו איתי דרך ארוכה ואני מחובר אליהם. אולי הייתי אומר רק את רז (מאיר) כי אנחנו לומדים לתואר ביחד אז יש לי איתו יותר שעות, אבל באמת אני יכול להגיד כמעט על כל חבר בחדר ההלבשה שאני אוהב אות".

התחפושת של רמי ונטע
התחפושת של רמי ונטע | מסך, אינסטגרם

למה הורדת את הקוקו? "הארכתי כסוג של ברירת מחדל. בקורונה לא היו ספרים אז אמרתי 'יאללה, פעם אחת בחיים אנסה להאריך שיער' וזרמתי עם זה, אבל זה היה מאד קשה במיוחד למישהו כמוני שלא אוהב להשקיע הרבה זמן בגינדורים. היה לי קשה לתחזק את השיער. חיכיתי ליום, שאשתי תאשר לי להסתפר וברגע שקיבלתי את האור הירוק עשיתי את זה בשמחה".

אתה מאשר מול נטע מה שאתה מעלה לאינסטגרם? "זה לא שאני מאשר דרכה, זה היא מעלה, האינסטגרם שלי פתוח אצלה בטלפון והיא מעלה הכל. אני רק משתף מה שמתייגים אותי וזהו".

רמי גרשון
רמי גרשון | מכבי חיפה

מי האיידול שלך? "אין לי איידול ספציפי אבל לאורך השנים היו הרבה שחקנים ששימשו דמות לחיקוי עבורי. בתור ילד היו את קרלס פויול וג'ון טרי, והיום אני אוהב את וירג'יל ואן דייק מליברפול. אני מעריך הרבה מאד אנשים לא רק בכדורגל אלא גם בתחומים שלא קשורים לספורט. אני אוהב לקחת השראה מהרבה אנשים".

הרגע המאושר בקריירה שלך? "היו לי הרבה רגעים שמחים לצד גם הרבה רגעים פחות טובים. האליפות הראשונה עם מכבי חיפה זה רגע שאני חושב עליו עכשיו ויש לי צמרמורת, וגם השער שכבשתי במדי נבחרת ישראל נגד פורטוגל – זה היה גם אחד הרגעים העוצמתיים שהיו לי בחיים. היו כמה רגעים אבל האליפות הראשונה בחיפה זה משהו שאי אפשר לתאר".

מה המאכל האהוב עלייך? "אמנם זה לא נראה בטח לא עם הצבע בשיער אבל אני חצי עירקי, והדבר שאני הכי אוהב לאכול זה הקובה של סבתא נג'ייה שתחיה עד 120 בעזרת השם. זה הדבר שאני הכי אוהב".

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אוראל דדון

תמיד היית חזק באמונה? "לא תמיד ככה, אני בא מבית מסורתי אבל לא בית דתי. בצבא התחלתי להניח תפילין ועם השנים התחלתי לקחת על עצמי עוד ועוד. אני מאד מתחבר ואוהב את הדרך של התורה, בעיקר בכל הדבר של בין אדם לחברו. אני משתדל לעשות את הכי טוב שאני יכול, גם ברמה של הדת וגם ברמה של החיים עצמם".

מי הכי רועש בחדר ההלבשה? "התשובה כבר ידועה מראש (צוחק). אני תמיד אומר לאנשים שצ'יבוטה לא צועק, הוא מדבר. תבינו, זה הדיבור שלו".

אם לא היית כדורגלן, מה היית? "כשהייתי ילד היו לי שני חלומות: להיות שחקן כדורגל ולהיות חייל קרבי. אז אני מתאר לעצמי שאם לא הייתי בכדורגל הייתי הולך לאיזו קריירה צבאית. אולי גם הייטק, כי בבית ספר מאד אהבתי מדעי המחשב. שנאתי בית ספר, אבל מדעי המחשב אהבתי והתחברתי, אז אני חושב שאם לא הכדורגל הייתי הולך לכיוון הזה".

נטע של רמי שיתפה את הרילס שהעלתה קבוצתו וכתבה: "שווה צפייה ותמיד תזכרו – האישה קובעת". מה שנכון, נכון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי