אתר "למבוגרים בלבד" הציע לכדורגלנית 100 אלף דולר: תפתחי אצלנו חשבון

שחקנית נבחרת שוויץ, אלישה להמן | צילום: אינסטגרם

אלישה להמן, כוכבת אסטון וילה הנחשבת לאחת משחקניות הכדורגל היפות בעולם, השיבה בשלילה לשיתוף פעולה מסקרן מחוץ לכר הדשא

(גודל טקסט)

לא בכל יום מקבלת שחקנית כדורגל מפורסמת הצעה משתלמת מאוד מאתר למבוגרים בלבד. אלישה להמן, שחקנית נבחרת שוויץ שמשחקת כיום באסטון וילה, דחתה על הסף את ההזדמנות העסקית. להמן נחשבת כבר כמה שנים לאחת הכדורגלניות המוכרות בעולם. הסיבות לכך רבות, מהיכולת על כר הדשא ודרך היופי, האופי התוסס וחיי האהבה המעניינים והסוערים מחוץ למגרש. בעקבות כך, זכתה אלישה לפופולריות רבה, ועל כך יעיד חשבון האינסטגרם שלה שמתפוצץ וגדל מחודש לחודש. נכון לרגע זה, היא חצתה את 12 מיליון העוקבים ועקפה את רוג'ר פדרר, טניסאי העבר והספורטאי השוויצרי המצליח בכל הזמנים.

מלבד הבונוסים והכסף הגדול שהיא מרוויחה משיתופי פעולה ברשתות החברתיות, לפרסום שלה יש גם צדדים פחות חיוביים. להמן בת ה-24 גילתה על כך בימים האחרונים, כשאחד האתרים החזקים בעולם אשר מיועד 'למבוגרים בלבד', הציע לה הצעה שקשה מאוד לסרב לה. לפי מידע שפרסם ה"מירור" הבריטי, השוויצרית קיבלה הצעה בסך 100 אלף דולר חודשיים, וזאת כדי לפתוח חשבון פרטי ובו תפרסם תמונות, חומרים בלעדיים ותדבר עם לקוחות בצ'אטים פרטיים. כזכור, ממש לא מזמן נפרדה להמן מדוגלאס לואיז, קשרה הברזילאי של אסטון וילה, אחרי שהשניים נחשבו לזוג "הכי מדהים ומעניין שהיה אי פעם בתולדות הכדורגל".

אחד מראשי האתר, מייק פורד, הבטיח כי ישלם 50,000 דולר נוספים מכיסו לחשבון הבנק של הכדורגלנית הבלונדינית, ויעביר את אותו הסכום לליגת כדורגל הנשים השוויצרית. לא לקח הרבה זמן עד שהשיבה בשלילה: "רוב האנשים רואים רק את החלק בחיי שאני מפרסמת באינסטגרם, ואני ספורטאית שעובדת קשה מאוד כל יום כדי להצליח. אני עושה את המיטב באימונים כי אני רוצה להיות השחקנית הכי טובה בעולם", שיתפה להמן, "המטרה שלי היא רק להעביר את המסר שאתה יכול להיות מה שאתה רוצה בזמן שאתה משחק כדורגל – שום דבר מסביב לא מעניין", סיכמה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי