"כבוד גדול": הכירו את הישראלי היחיד שרונאלדו עוקב אחריו באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו | Khalid Alhaj/MB Media / Contributor

מה גרם לאדם הכי נעקב באינסטגרם ואחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה לעקוב דווקא אחרי רועי גולדשמידט? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

יש רק מילה אחת שתעלה לכם בראש ברגע שתיתקלו בחשבון האינסטגרם שלו: וואו. זה כנראה מה שאמר לעצמו כריסטיאנו רונאלדו, מגדולי הכדורגלנים אי פעם, לאחר שצפה בתמונות ובסרטונים של הישראלי שהצליח להרשים אותו עד כדי עוקב. הפנומן הפורטוגלי עוקב באדיקות אחרי רועי גולדשמידט (34), מאמן מובמנט שעובד עם ספורטאים מכל העולם, ובעל המרכז למובמנט הראשון בעולם הממוקם בתל אביב כבר למעלה מעשור, כשמאז נפתחו עוד אלפים. 

אם הוא נראה לכם מוכר אז לא טעיתם, גולדשמידט משמש כיועץ המקצועי של 'נינג'ה ישראל' ב-5 העונות שלה בישראל ואי אפשר להישאר אדישים אליו וליכולות המטורפות שלו. על כך שהוא הישראלי היחיד שאחריו הפונמן הפורטוגלי עוקב באינסטגרם, סיפר רועי לספורט1: "זה בהחלט כבוד גדול. האמת שאנחנו עוקבים אחד אחרי השני כבר שנים, אז זה נחמד לדעת שהוא עוקב נאמן. מי יודע, אולי יום אחד נעשה משהו ביחד". ריספקט.

רונאלדו כאמור עוקב אחריו כבר שנים, אולי בעיקר בזכות ההערכה שלו לאנשים שעובדים קשה כמוהו, מגיעים להישגים וכן, יש להם גם ריבועים ושריר ארבע ראשי לא פחות חטובים משלו, אם לא יותר. חוץ מ-CR7, לגולדשמידט יש רשימה ארוכה של ספורטאי על שעוקבים אחריו ונהנים מביצועיו בין השאר איתרנו את קונור מקגרגור, קלי סלייטר, אנטוני ארווין וג'ו רוגן. אם אתם עדיין לא נמנים בין 452 אלף העוקבים שלו אז כדאי שתתחילו, כי אם מלך האינסטגרם העולמי נותן לייקים אין סיבה שכולנו לא נרים לאיש שעושה דברים בלתי רגילים עם הגוף שלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי