נחשף: ההחלטה הדרמטית של אנטונלה שתשפיע על המשך הקריירה של ליאו מסי

אנטונלה וליאו מסי | צילום: אינסטגרם

את העובדה שהארגנטינאי מסיים חוזה בפ.ס.ז' בקיץ הקרוב כולם יודעים, אך ייתכן כי כבר כעת קיבלנו רמז עבה בנוגע ליעד הבא של הפרעוש ומשפחתו. מה יחליט אלוף העולם?

(גודל טקסט)

אלוף העולם בכדורגל, ליאו מסי, עדיין לא חידש את חוזהו בשורותיה של קבוצתו, פ.ס.ז', כאשר המשא ומתן בין שני הצדדים נותר מורכב. בקיץ הקרוב יהפוך הכוכב הארגנטינאי לשחקן חופשי ובאופן טבעי יש לא מעט קבוצות שמעוניינות בו, אך מסתבר שיש כאלה שכבר הספיקו לרדת מהפרק מבחינתו של הפרעוש. כזכור, בשבוע שעבר הותקף ע"י המאפיה אחד מסניפי רשת הסופרים בבעלותם של הוריה של אנטונלה רוקוזו, אשתו של הפרעוש, ונוסף על כך נשלחו הודעות איום על חייהם של מסי, אנטונלה ומשפחתה, דבר שגרם לסקנדל של ממש במדינה. 

בהתחשב בעובדה הזו, אשת הכדורגלן החליטה שלא לחזור לארץ הולדתם עד שיתפסו את הפושעים האחראיים לכך. למסי יש מספר הצעות על הפרק: הראשונה מגיעה מברצלונה, שם חולמים שהאקס ישוב לככב במדים המוכרים והאהובים, השנייה מערב הסעודית ואילו השלישית מגיעה מאינטר מיאמי מה- MLS. אלוף העולם בן ה-35 יחליט בחודשים הקרובים על עתידו, כשלצד זה בארגנטינה מדווחים את הבקשה של אשתו ממנו לאור ההצעות שקיבל.

על פי "אל פוטבולרו", אנטונלה "רוצה לחיות במדינה מאוד בטוחה, שזה אומר מבחינתה לעבור לארצות הברית". בהתחשב בעובדה שלבני הזוג יש בית במיאמי, שם הם מבלים בחופשות הקיץ שלהם בפגרה עם שלושת ילדיהם, הדבר לא נראה מופרך כלל. לכן, בעקבות אותם הדיווחים, כולם בטוחים שהסבירות שהפרעוש יעבור לשחק בעונה הבאה בפלורידה לא מבוטלים בכלל, וזאת לאור הרצון לשמור על בטיחותה של משפחתו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי