4 מיליון דולר עבור זוג נעליים: השיא של מייקל ג'ורדן

play
מייקל ג'ורדן סדרת גמר 1998 | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3 05:12

הסניקרס שנעל שחקנה לשעבר של שיקגו בולס בסדרת הגמר ב-1997/8 יימכרו במכירה פומבית לצורך צדקה תמורת סכום היסטורי. בשנה שעברה גופייה של השחקן נמכרה בכ-10 מיליון דולר

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

סדרת הדוקו המצליחה של נטפליקס "הריקוד האחרון" אשר סקרה את קורות חייו של מייקל ג'ורדן בכלל ועונת 1997/8 של שיקגו בולס בפרט, היתה הצלחה מסחררת שגררה אחריה נוסטלגיה רבה שבאה לידי ביטוי בקניית מוצרים מאותה תקופה – החל מגופיות משחק ועד נעליים ופרטי לבוש שונים.

זוג הנעליים אשר שיווק ונעל באותן העונות היו בשיתוף פעולה עם חברת "נייקי" ונקראו "אייר ג'ורדן", חברה שנמצאת היום תחת חסותו ומגלגלת מיליוני דולרים בכל שנה. כעת, זוג נעליים אשר ג'ורדן נעל במהלך משחק מספר 2 בסדרת הגמר האגדית מול יוטה ג'אז בעונת 1997/8, בה הבולס וג'ורדן זכו באליפות השישית, בדרך לשבור את שיא העולם למחיר של זוג נעליים במכירה פומבית.

עוד ב-NBA

ג'ה מוראנט החל בתוכנית "ייעוץ" בפלורידה: "אין עדיין תאריך לחזרתו"
הטרייד על האצ'ימורה נועד לסייע לאבדיה? מסתבר שמאז התרומה שלו פחתה
ב-NBA מבהירים: רוצים לזכות בפרסי העונה הסדירה? תפסיקו לנוח

נעלי אייר ג'ורדן
סכום שיא במכירה פומבית. הנעליים של ג'ורדן מ-1998 | אימג'בנק GettyImages

"אחרי ששבר את השיא עם הגופייה היקרה ביותר שנמכרה ממשחק מספר 1 תמורת כ-10 מיליון דולר, מייקל ג'ורדן בחר לתרום פעם נוספת פריט אייקוני מאוסף הקריירה שלו – 'Air Jordan 13s' – למכירה פומבית", סיפר האספן בראהם ווטצ'ר. שחקנה לשעבר של שיקגו תרם את זוג הנעליים שצפויות להימכר תמורת סכום שנע בין 2 ל-4 מיליון דולר – שיא לזוג סניקרס במכירה פומבית.

במהלך אותו משחק, ג'ורדן קלע 37 נקודות בדרך לניצחון שבהמשך היה שווה אליפות שישית לשיקגו בולס ותואר MVP של סדרת הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי