"תמיד אהיה כישלון" – והכל בגלל ג'וליה רוברטס: הנאום המשעשע של פפ

play
פפ גווארדיולה, ג'וליה רוברטס | מערכת וואלה!, GettyImages
הולאנד הכריע, מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון יקר על קריסטל פאלאס 05:57

מנג'ר סיטי עדיין לא התגבר על כך שהשחקנית האמריקאית ביקרה בעיר ב-2016, ובחרה להגיע למשחק של יונייטד: "יש לי שלושה אלילים - היא, מייקל ג'ורדן וטייגר וודס. גם אם אזכה בליגת האלופות שלוש פעמים ברציפות, זה לא ישתווה לאכזבה שחוויתי"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי סיפקה אמש (שלישי) את אחת ההצגות הגדולות ביותר בתולדותיה בליגת האלופות, עם 0:7 מהדהד על ר.ב. לייפציג בדרך לרבע הגמר. ארלינג הולאנד הפגיז חמישייה היסטורית, הכל עבד, ובכל זאת, בסיום טען פפ גווארדיולה ש"תמיד אהיה קשה כישלון" – והכל בגלל ג'וליה רוברטס.

"אני כישלון בליגת האלופות. גם אם אזכה בליגת האלופות שלוש פעמים אהיה כישלון", אמר המנג'ר הספרדי, בנאום משעשע. "יש לי שלושה אלילים בחיים – מייקל ג'ורדן, טייגר וודס וג'וליה רוברטס. אלה שלושת האלילים שלי. לפני שלוש שנים ג'וליה רוברטס הגיעה למנצ'סטר – לא בשנות התשעים, כשאלכס פרגוסון זכה בתואר אחר תואר. היא הגיעה בתקופה בה אנחנו היינו עדיפים על יונייטד, והיא הלכה לבקר אותם. לא אותנו. בגלל זה, גם אם אזכה בליגת האלופות, לא אוכל להתחרות עם העובדה שג'וליה רוברטס הגיעה למנצ'סטר ולא ביקרה אותנו. אפילו זכייה לא תשתווה לאכזבה שחוויתי".

עוד בכדורגל העולמי

הולאנד שבר שיא בן 94 שנה, פפ הילל: "הוא רוצח סדרתי"
לקראת דרבי מילאנזי ברבע הגמר? באינטר טוענים: "אין לנו העדפה את מי לקבל"
תוספת הזמן הארוכה בהיסטוריה? משחק ליגה נמשך 130 דקות

פפ מדבר על הביקור של כוכבת הקולנוע האמריקאית בנובמבר 2016, אז צפתה בשדים האדומים נפרדים ב-1:1 מול ווסטהאם, במשחק בו הורחק ז'וזה מוריניו. ג'וליה רוברטס פגשה לאחר מכן את ויין רוני ומייקל קאריק ולפי דיווחים, בעלה ובניה הם אוהדים של מנצ'סטר יונייטד.