אחרי הפרידה מטום בריידי: האם זה החבר החדש של ג'יזל?‎‎

המשיכה הלאה?
המשיכה הלאה? | מסך, אינסטגרם

אחרי שגרמה לו "לאכול את הלב" בקמפיין לוהט במיוחד, כעת מסתמן שהברזילאית המשיכה הלאה בחייה: "הם מעריצים אחד את השנייה אבל הם לא שמו תווית כלשהי או הגדירו את הקשר ביניהם". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי שכיכבה בקרנבל וגרמה לגרוש הטרי שלה טום בריידי "לאכול את הלב" כשהיא נוטפת סקס בריקוד על עמוד, כעת מסתבר שג'יזל התגברה לחלוטין על הפרידה מאב ילדיה והמשיכה הלאה. הסופר מודל הברזילאית נצפתה פעם נוספת במרכז אמריקה עם מאמן הג'יג'יטסו הפרטי שלה, חואקין ולנטי, וזו כבר הפעם השלישית שהם נופשים יחד ונראים קרובים במיוחד. 

באוקטובר האחרון נפרדה ג'יזל מהחיים כאשת כוכב NFL ומאז ממשיכה קדימה ונראה שהיא מצאה לעצמה פרטנר חדש שהקשר איתו רק הולך ומתחזק. השניים טסו לקוסטה ריקה אחרי שבנובמבר כבר היו שם, ובינואר בילו לברזיל. הם הכירו הודות לבן של ג'יזל ובריידי, בנג'ימין, שלמד אצלו אומניות לחימה. בתקשורת העולמית בטוחים שהקשר ביניהם הוא הרבה מעבר לאפלטוני ושמתחיל כאן סיפור אהבה שמבוסס על חברות קרובה של מי שהיה שם בשבילה ברגע הכי קשה בחייה. 

מקור סיפר למגזין "אנשים" האמריקאי: "הם מעריצים אחד את השנייה אבל הם לא שמו תווית כלשהי או הגדירו את הקשר ביניהם. הם לא יוצאים בדרך המסורתית אבל מאד קרובים".

כל כך קרובים, שחואקין הפך לדמות אב נוספת בחייהם של הילדים לבית משפחת בריידי המתגוררים במיאמי. המקור הוסיף וסיפר: "הוא משמש מורה של הילדים וגם של ג'יזל. האם אי פעם הקשר הזה יוגדר כרומנטי? הכל על השולחן". כזכור, גם כוכב הפוטבול לא לבד, בחודשים האחרונים שמה של הדוגמנית הלוהטת ורוניקה ראג'ק נקשר בהיבט הרומנטי לגרוש הטרי. 

עוד באותו נושא: ג'יזל, טום בריידי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי