אחרי שחשפה ש"כבר אין לי חברים", ספיר ברמן פרסמה תמונות חושפניות

play
| אתר רשמי, אינסטגרם, ספיר ברמן
שופטת הכדורגל ספיר ברמן 11:28

שופטת הכדורגל העלתה תמונות אינטימיות שלה עם בת זוגה, ימים ספורים אחרי שחשפה על המשבר החברתי שעברה בעקבות ההתאמה המגדרית

(גודל טקסט)

שבוע אחרי שטענה שחייה החברתיים נפגעו קשות שינוי המין שעברה והמהפך בחייה, שופטת הכדורגל ספיר ברמן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה שורה של תמונות חושפניות עם בת הזוג שלה בר אווסקר.

השופטת ספיר ברמן ובת זוגה
| אתר רשמי, אינסטגרם, ספיר ברמן
השופטת ספיר ברמן ובת זוגה
| אתר רשמי, אינסטגרם, ספיר ברמן

בשבוע שעבר התארחה השופטת בפודקאסט "הפודיום" של אורן יוסיפוביץ, וסיפרה איך החברים שהיו לה נטשו אותה. "יש לי רק את המעגל של איגוד השופטים, וגם הוא לא כזה חזק", סיפרה, "בפן החברי אישי, חברים שאני צועדת איתם לדרך, כרגע אין לי. וזה קשה, זה משהו שמאוד מעמיס עליי שאין לי אותו".

"לכמה חברים זה היה קצת מוזר. פתאום זו חברה ולא חבר", סיפרה. "על הפן החברתי אני משלמת מחיר. גם הפן החברתי בחוץ, אבל גם בפן החברתי-אישי שלי. אין לי חברים טובים. אני עכשיו גם סטודנטית להוראה, וסביבי יש המון סטודנטיות, ואני פשוט לא מצליחה למצוא חברות. אני כאילו באמצע – לא פה ולא שם.

"אני רוצה לפנות אל החברים שהיו ואבדו: אני לא השתניתי, לא קרה שום דבר. אני אותו הבן אדם. אותן הבדיחות, אותה בירה, אותו פיפ"א. הכל בסדר. לא השתנה שום דבר, רק כמה דברים קטנים – אבל לא 'ביג'".

כאמור, ימים ספורים לאחר מכן היא העלתה תמונות שלה ושל ארוסתה, בר, וכתבה: "מיקה המוכשרת הגיע לצלם את האהבה שלנו, בטבעי שלנו, בבית שלנו. לא מאופרות ולא לבושות חגיגי. פשוט ככה, איפה שהכי חשוף לנו אבל בו בזמן איפה שהכי בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי