נטע אלחמיסטר חשפה את "הסוד" של רמי גרשון: "לא רק בגלל שהוא בעלי"

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

הבלם שפתח בהרכב והיה שותף למהפך הגדול של מכבי חיפה מול אשדוד, זכה למחמאות גדולות מהקהל הירוק וגם מאשתו המפורסמת: "הוא משפיע גם כשהוא משחק וגם כשלא, אין בעולם דברים כמוהו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה את הפלייאוף העליון עם מהפך דרמטי ו-1:2 חשוב על מ.ס. אשדוד, משחק בו היא נותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם. מי שסייע לירוקים להשיג את הנקודות היקרות הוא רמי גרשון שפתח במרכז ההגנה של המאמן ברק בכר.

הכדורגלן בן ה-34 נחשב לאחד השחקנים האהובים בחדר ההלבשה של האלופה, וכל מי שמכיר אותו מעיד ש"אין אנשים כמוהו, יש לו אופי מיוחד". גם אשתו המגה מפורסמת של גרשון, הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחמיסטר, החליטה לפרגן לבעלה אחרי הניצחון הגדול. אמנם היא לא מגיעה כמעט למגרשים, אך כשאחד מ-1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ביקש ממנה: "תפרגני לרמי, נתן משחק מעולה ויש לו חתיכת אופי", אשת הכדורגלן לא היססה להגיב.

"רמי תמיד משפיע גם כשמשחק וגם כשלא. אין בעולם הזה דברים כמוהו, ובאמת, לא רק בגלל שהוא בעלי. רק מי שמכיר אותו מזדהה עם כל מילה שלי פה", ריגשה נטע את מיליוני העוקבים והאוהדים וחתמה: "רמי הוא נשמה. ולא רק בגלל המשחק של אתמול. הכל זה אישיות".

הסטורי של נטע אלחמיסטר
הסטורי של נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

גרשון הצנוע בחר להתייחס לשלל סרטונים שקיבל ששלחו לו עוקביו, שהוא מתבלבל ומנשק ציר של דלת באיצטדיון במקום מזוזה והבהיר: "לא יודע למה אנשים מעלים על דעתם שאחרי 6 שנים בסמי עופר וכנשקן מזוזות סדרתי, אני אטעה במיקום. כמו שאפשר לראות בתמונה, יש מזוזה גם בצד הזה של הדלת. אני שנים מנשק את המזוזה דרך החריץ. ישתבח שמו לעד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי