מי תזכה באוסקר? חיי האהבה של גלוך נחשפים

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב | ברני ארדוב

לאחר שנכנס לרשימת 30 המצליחנים מתחת לגיל 30 של המגזין 'פורבס' ורגע לפני שהוא חוגג את יום הולדתו ה-19, לירון שרון עורכת לכם היכרות עם הישראליות שתפסו את עיניו של אקס מכבי תל אביב. אז מה יגיע קודם, שער בכורה באוסטריה או פרטנרית חדשה לחיים?

(גודל טקסט)

הוא נכנס לרשימת 30 המצליחנים מתחת לגיל 30 של מגזין 'פורבס', משמש כשגריר של "אדידס" ובעיקר מחפש שער ראשון במדיה של רד בול זלצבורג, אחרי 2 בישולים בשני משחקים רצופים. הכוכב הישראלי, אוסקר גלוך, יחגוג בעוד פחות משבועיים את יום הולדתו ה-19 ואיזו שנה זו הייתה עבורו. הוא הפציץ במדיה של מכבי ת"א לפני שעבר לאוסטריה ולצד כל הישגיו המקצועיים, חיי האהבה שלו לא מפסיקים לעניין את האוהדים ואת עשרות אלפי העוקבים שלו. 

בשנה שעברה הוא ניהל מערכת יחסים קצרה עם לין אדני, הבחורה שמזוהה בכלל עם מכבי חיפה ואוהדת אותה שנים. לאחר מכן, למדור הגיעו שמועות שהוא יוצא עם צעירה בשם מרום איפרגן, אך מערכת היחסים ביניהם מעולם לא אושרה מה שאומר שגלוך עדיין בסטטוס רווק. הוא אומנם צעיר מאוד, אך כל אחד בסופו של דבר מחפש אהבה, בעיקר אחד שחי מעבר לים והיה שמח לחלוק את חייו עם בת זוג. אז עד שזה יקרה ובזמן שחיי האהבה של הקשר ההתקפי מצויים בערפל, הנה מספר ישראליות שגלוך עוקב אחריהן ותפסו את עינינו. 

מרום איפרגן | צילום: אינסטגרם
לין אדני | צילום: אינסטגרם

רומי יוסיפוף- חיילת בצבא ההגנה לישראל. כולנו מכירים אותה בתור הראשל"צית הלוהטת, שהיא גם במקרה האקסית של ירדן שועה. ובכל זאת- פוטנציאל גבוה לבת זוג עבור גלוך.

אלה קריספין- סטודנטית לאדריכלות, דוגמנית המיוצגת אצל רוברטו בן שושן, עם גומות וחיוך שאי אפשר לעמוד בפניהן. בדיוק כמו הכוכב הישראלי, גם לה חשוב "לתת גאווה להורים. הם הדבר הכי חשוב לי בעולם", כפי שסיפרה לאלפי העוקבים שלה. 

רוני סולן- דוגמנית נוספת המיוצגת אצל רוברטו ועובדת חזק מאוד. לאחרונה השתתפה בקליפ של הזמר בנג'ימין אלבז ואפשר ללא ספק לדמיין אותה נושאת בגאווה את הטייטל "אשת כדורגלן". 

קורל אלקובי- בת 24 ממעלות, סטודנטית למשפטים וכוכבת אינסטגרם עם 113 אלף עוקבים. בעבר שיתפה את העוקבים שהמטרה שלה בחיים היא "זוגיות, בית, משפחה ולהיות מאושרת". ואפילו שהיא חושבת שזוגיות עם מישהו שגר רחוק, היא אפשרית. אז רק זרקנו כמה רעיונות לאחד הכוכבים הישראלים הכי מעניינים שיש לנו היום בכדורגל. 

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי