"להקיא עליכם, מדינה מקולקלת מהיסוד": שחקני מכבי תל אביב תוקפים

אור אשכר ז"ל. יהי זכרו ברוך
אור אשכר ז"ל. יהי זכרו ברוך | אינסטגרם

ניר ביטון, יונתן כהן, טל בן חיים ורבים אחרים הזדעזעו לאחר שנודע כי המחבל שביצע את הפיגוע בדיזנגוף, שוחרר בעבר מהכלא אחרי שהתחייב כי "לא תהיה פעם שלישית"

(גודל טקסט)

אבל כבד נפל אמש (שני) על מדינת ישראל: אחרי 11 ימים של מאבק, אור אשכר, שנפצע אנושות בפיגוע בדיזנגוף, נפטר מפצעיו. הרשת געשה ואנשים התקשו להכיל את הכאב הלא נתפס של לאבד נפש תמימה, גבר בן 33, שבסך הכל צעד ברחוב ונפגע מכדור של מחבל נתעב שגדע את כל חלומותיו. זמן קצר לאחר הבשורה על מותו של אור, חברת החדשות 'פוש – דיווחים בזמן אמת', שיתפה פוסט שגרם לכדורגלנים ונשותיהם להוציא החוצה את הרגשות בפני אלפי העוקבים.

הסטורי של יונתן כהן
הסטורי של יונתן כהן | מסך, אינסטגרם

"התחייבות המחבל מדיזינגוף בפעם השנייה שנשלח לכלא: לא תהיה פעם שלישית. אני מתכוון להתחיל ללמוד באוניברסיטה. אני מאורס ומתכוון להתחתן", כך פורסם במהדורת החדשות של כאן 11 כפי ששיתפו ב'פוש'. המחבל חוסל בזירה, ואת ההצהרה הזאת נתן לפני ביצוע הפיגוע שאירע ב-9 במרץ. שחקן מכבי תל אביב, ניר ביטון, שיתף את הפוסט ויצא בביקורת נוקבת: "מדינה מקולקלת מהיסוד". חברו לקבוצה, יונתן כהן, שיתף גם הוא וקבע: "להקיא עליכם".

הסטורי של טל בן חיים
הסטורי של טל בן חיים | מסך, אינסטגרם

אקס מכבי ת"א ושחקנה של מכבי פתח תקווה, טל בן חיים, הוסיף: "מדינת חלם". גם מאי ורד, שמרבה לשתף את דעותיה כבר שנים בפנים אלפי העוקבים שלה, הפעם שיתפה את הפוסט והוסיפה: "אין לי מילים". ספיר יול, הצטרפה בתחושותיה לכהן וכתבה גם היא "בא לי להקיא" אחרי שכתבה שהיא "לא אדם שמתפלל אבל בת זוגך ביקשה ובאמת התפללתי וחשבתי עלייך המון. עצוב כל כך וקורע את הלב".

הסטורי של ניר ביטון
הסטורי של ניר ביטון | מסך, אינסטגרם

גם קורל סימנוביץ' בחרה להתייחס לרצח של אור וכתבה בסטורי: "זהו סיפור כואב לב, כמו עוד המון סיפורים כואבים שקורים במדינה שלנו וכמה שזה קשה. אך עצם זה שאור היה חלק ממעגל החברים שלנו, הסיפור הזה כואב אפילו יותר". 

מכבי תל אביב, הקבוצה האהודה על אור ז"ל, הרכינה גם היא ראש וכתבה ברשתות החברתיות: "הלב נשבר. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מרכין ראש עם היוודע על מותו של אור אשכר, שנפצע בפיגוע בדיזינגוף לפני כ-11 ימים והיה אוהד הקבוצה. המועדון משתתף בצער המשפחה.יהי זכרו ברוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי