ליאן קליימן עונה לאמיר עגייב: "לא ייאמן שדעות כאלו עדיין קיימות"

ליאן קליימן, אשתו של הכדורגלן בוריס קליימן | אינסטגרם

לאחר שהחליטה לשתף בתחושותיה על המצב במדינה, קיבלה אשת הליגיונר תגובה נחרצת מתוך עולם הכדורגל ולא היססה להשיב בהתאם

(גודל טקסט)

על רקע "יום השיתוק הלאומי", בחרה ליאן קליימן לשתף בפני אלפי העוקבים שלה באינסטגרם את התסכול מהמצב בישראל. אשתו של בוריס קליימן, שוערה של וולוס היוונית, כתבה: "אני נכנסת לאינסטגרם, מדפדפת בין הסטורי של כל מי שאני עוקבת אחריו ולא מבינה – איך יכול להיות שהמדינה שלנו בוערת ואתם מעלים את חייכם כאילו כלום לא קורה. קודי קופון וכל החרטה הזאת, אנשים נרצחים, המדינה תיכף בתהום, מה נסגר…אני כבר משתגעת מזה ואני אפילו לא גרה בארץ!". על דבריה של אשת הכדורגלן בת ה-30 הגיב אמיר עגייב, קשרה ההתקפי של בני יהודה, אשר הצליח לעצבן את קליימן והוביל אותה להחליט לפרסם את דבריו בפני עוקביה. 

פוסט האינסטגרם של ליאן קליימן | צילום: אינסטגרם

עגייב כתב את הדברים הבאים: "כי מי שבאמת מבין עניין, וזה הרוב הגדול, יודע שכולם אנטי ביבי ולא מעניין לאף אחד את הביצה רפורמה או מה באמת קורה. מעניין אותם רק 250 השקלים שהם מקבלים בשביל להפגין וזהו". ליאן שיתפה את ההודעה והוסיפה: "לא ייאמן שדעות כאלו עדיין קיימות. עד היום עניתי לך בצורה מכובדת ומנומסת, עכשיו זה כבר עובר את הגבול ושום תגובה לא תראה ממני יותר". בסטורי נוסף אף תייגה את עגייב וכתבה: "אנשים רוצים לדעת מאיפה מקבלים את התשלום?", בהתייחסות ישירה לדבריו של הכדורגלן בנוגע ל-250 השקלים שאמורים, כביכול, לקבל אותם אנשים שבוחרים להפגין. "נראה לי ששכחו לשלם להם", סיכמה קליימן.

פוסט האינסטגרם של ליאן קליימן | צילום: אינסטגרם
פוסט האינסטגרם של ליאן קליימן | צילום: אינסטגרם

כידוע, אתמול (חמישי) התקיים "יום השיתוק הלאומי" ובו יצאה צעדת מחאה נגד הרפורמה המשפטית, זאת לאחר שבועות בהם המדינה סוערת סביב השינויים שהממשלה החדשה מעוניינת לבצע. כמו כן, הצעד לדחיית הצעת חוק האיזוק האלקטרוני למניעת אלימות במשפחה, לצד המצב הביטחוני הקשה וחוסר תחושת הביטחון שקורים במדינה גורמים למועקה גדולה בקרב האזרחים. בעקבות כך בחרה אשת הליגיונר לשתף את תחושותיה בפני 23 אלף העוקבים שלה ברשת החברתית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי