רגע לאחר המעידה של נבחרת ישראל: ערן זהבי קיבל את הבשורה הבאה

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב | קובי אליהו

החלוץ הוותיק, שלא נכלל בסגל של אלון חזן ויוסי בניון זכר לפרשת החדר, גילה כי שלט ענק נתלה לכבדו לאחר שנבחרת ישראל סיימה ב-1:1 מול קוסובו. מי תלה אותו ומה נכתב עליו? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בזמן שערן זהבי התעסק בפרידה מחברו ביברס נאתכו, שנפרד אתמול מהקהל הביתי בבלומפילד לאחר ה-1:1 מול קוסובו אחרי 88 הופעות בנבחרת ישראל, מסתבר כי חברו הקרוב של חלוץ מכבי תל אביב עדיין לא נרגע מכך שהוא לא נכלל בסגל של המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון.

השלט באילון
השלט באילון | מסך, אינסטגרם

מירו אדרי, אביו של רוני, אשתו של יונתן כהן, הוא אחד האנשים החזקים בשטחי פרסום בת"א, ובעל חברת "אדרי 8" המתמחה בשילוט פרסום החוצות הדיגיטלי. עם סיום המשחק, פירסם מירו שלט עם תמונתו של זהבי במדי הנבחרת, וכתב: "תנו לערן זהבי חדר לבד!", ובכך הביע עד כמה החלוץ היה חסר על כר הדשא. "בשביל ניצחון צריך את ערן, הוא הרגל המסיימת", הגיבו לו על הפוסט. חמו של כהן צילם את השלט ושיתף בחשבון הפייסבוק שלו, תחת הכיתוב: "אני את שלי כבר אמרתי". 

בפוסט המדובר היו גם כאלה שהעבירו ביקורת: "חזן ובניון שילמו את מחיר היהירות", "טיפשות לא לשתף אותו, היינו מנצחים איתו". מעבר לעובדה שאדרי חובב כדורגל כל חייו, בשנתיים האחרונות הפך לחבר קרוב של זהבי ורצה לחזק אותו ולהבהיר עד כמה לדעתו הוא חסר.

כוכב מכבי תל אביב אמנם חסר על כר הדשא, אך לפחות מנצל את הפגרה בצורה הכי אידיאלית שיכולה להיות – חופשה רומנטית עם שי אשתו בדובאי. 

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי