רומן סוער מאחורי הגב של ארוסתו של כוכב הכדורגל? זה עוד כלום

ג'ינברה סוזי | צילום: אינסטגרם

חריג בכל קנה מידה: "המלכה של הליגה" יצאה עם לא פחות מארבעה שחקנים מוכרים מאוד שמשחקים באותה ליגה, וכעת היא עומדת להתחתן עם האחרון ברשימה

(גודל טקסט)

כבר שמעתם על אשת כדורגלן שיצאה עם כדורגלן אחר לפני שהחליטה להתמסד עם אחד נוסף? בארצנו הקטנה זה קרה במכבי חיפה, אחרי שמאור לוי ויהב פרץ נפרדו, והאחרונה החלה לצאת עם שחקן הפועל חדרה, אפיק קטן. כעת, מסתבר שבשורותיה של נבחרת איטליה יש אשת כדורגלן שיש לה ברזומה רשימה הרבה יותר ארוכה של כדורגלנים.

מתאו פוליטאנו מככב על כר הדשא ואשתו ג'ינברה סוזי מעודדת אותו מהיציע, אך שימו לב לפרט הבא: לפני שסוזי התחתנה עם שחקן נאפולי, היא יצאה עם כמה שמות מאוד מוכרים, כאשר ממש לא מדובר פה בכדורגלן אחד בלבד. ראשון הוא כוכבה של נבחרת ארגנטינה ורומא, פאולו דיבאלה, שהתעלף מהלוק של ג'ינברה וניהל איתה מערכת יחסים. זה היה בתקופה בה שיחק תחת המדים של יובנטוס, אז היה בכלל מאורס לאנטונלה קאבלירי, עוד לפני עידן בת הזוג הנוכחית – אוריאנה סבטיני. 

בנוסף אליו, ג'ינברה יצאה גם עם כוכבה של סמפדוריה ששיחק גם בטורינו, יובנטוס ונאפולי, פאביו קוואליארלה, אליהם יש להוסיף את ראג'ה ניינגולן, הקשר הבלגי שכיכב באינטר ורומא. הדייטים המרובים שהיו לה עם כוכבי הליגה האיטלקית, הדביקו לה את הכינוי: "המלכה של הסרייה A", ככה שאין זה פלא שהיא התחתנה עם אחד כזה בסוף.

כיום היא כאמור נשואה באושר לפוליטאנו ויש להם בת, אבל אין ספק שהיא לא תשכח את הרומנים הסוערים שהיו לה, במיוחד את זה עם דיבאלה שהתקיים מאחורי הגב של הארוסה שלו. עכשיו נפל לנו האסימון מדוע דיבאלה מחכה כבר שש שנים להציע נישואין לזמרת הארגנטינאית שלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי