"הפעם אני לא אשב על הגדר": הזעקה של שכטר לאחר הלילה הדרמטי

איתי שכטר | דני מרון

לאחר שראש הממשלה נתניהו פיטר את גלנט ומחאות פרצו ברחבי ישראל לאורך שעות הלילה, חלוץ הפועל באר שבע החליט לקרוא לעצירה והרגעת הרוחות: "מבקש לעצור, לנשום ולראות גם את הצד השני"

(גודל טקסט)

כשעה קלה לאחר שנודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לפטר את שר הביטחון יואב גלנט, שקרא לעצור את החקיקה, עשרות אלפי אנשים הפגינו אמש (שני) נגד ההפיכה המשפטית וחסמו את נתיבי איילון במשך שעות ארוכות.

מי שלא הצליח להישאר אדיש למראות החריגים ברחבי הארץ הוא חלוץ הפועל באר שבע, איתי שכטר, שידוע כמצביע ימין. שכטר כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני לא פוליטיקאי אלא רק שחקן כדורגל. אני לא יודע מה מידת ההשפעה שלי. אני חי ונושם ספורט. עמדתי הפוליטית ידועה, אבל הפעם אני לא אשב על הגדר. זו ארצי אשר גודלת וחונכתי בה, ילדיי הם ישראלים גאים, זוהי מולדתי ולא אעזוב אותה לעולם.

"אני מבקש שנייה לעצור, לנשום ולראות את הצד השני. אבקש לבנות גשרים ולא לרסק אותם. אבקש להיות חזק מבית – שבחוץ יראו שעם אחד אנחנו. מבקש שקט בשביל כולנו. אני מבין את הרצון בשינוי וגם תומך אבל אפשר לעשות הכל בהידברות. מלחמות היו לנו מספיק וגם דם שנשפך. תעצרו שנייה. בלי להילחם, רק לדבר. ולא רק לשמוע אלא גם להקשיב אחד לשני. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה", סיכם החלוץ הוותיק.

איתי שכטר. מודאג מהמצב במדינה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי