פיקה יודע? "שאקירה ניהלה רומן כל הזמן מתחת לרדאר"

שאקירה | צילום: אינסטגרם

תשעה חודשים מאז הפרידה המתוקשרת, הזמרת הקולומביאנית המשיכה הלאה בחייה ומצאה בן זוג חדש במסגרת סיבוב ההופעות שלה בארצות הברית. כיצד שחקן ברצלונה לשעבר יגיב?

(גודל טקסט)

תשעה חודשים חלפו מאז שאקס ברצלונה ג'רארד פיקה (36) והזמרת הקולומביאנית המפורסמת בעולם, שאקירה (46) הודיעו על פרידה, וכמה מים זרמו בנהר מאז. היא נפגעה עד עמקי נשמתה לאחר שגילתה שבגד בה עם זוגתו הנוכחית בת ה-23 קלרה צ'יה, כתבה על כך שירים והכפישה אותו כשמידי שבוע כותרת חדשה כיכבה בנוגע להליך הגירושין והדרמות סביבם. בספרד טוענים שהנה הגיע הרגע בו "פיקה נחשב לנחלת העבר" ואשת הכדורגלן לשעבר הצליחה סוף סוף להתגבר עליו. 

על פי העיתונאית מריה פטינו, שדיברה בתוכנית 'Telecinco', הזמרת מצאה אהבה חדשה במיאמי, לשם היא מקווה לעבור בימים הקרובים עם ילדיה מילאן וסשה. הנסיעות הקבועות של שאקירה לארצות הברית במסגרת סיבוב ההופעות שלה החלו לעורר שמועות על קשר רומנטי מהצד השני של האוקיינוס ​​האטלנטי. פטינו צוטטה בתוכנית את המידע האחרון שפורסם ב'Ok Diario', ואמרה: "הקולומביאנית פגשה איש עסקים ממיאמי שאיתו הייתה בקשר קרוב במשך ארבעת החודשים האחרונים. הזהות שלו? הכל תעלומה, אבל כנראה שמדובר ברומן שהתקיים כל הזמן מתחת לרדאר". 

שאקירה סופרת את הימים על מנת להתחיל חיים חדשים ולהשאיר את הפרק של פיקה הרחק מאחוריה, אי שם בברצלונה. הזמרת בעלת 85 מיליון העוקבים ברשת מתכננת לעבור למיאמי בחג הפסחא, אז ילדיה יצאו לחופשה מבית הספר. היא תיכננה "להגשים את החלום האמריקאי", ולעבור כבר בתחילת חודש ינואר, אבל בשל מצבו הבריאותי של אביה, וויליאם מברק, היא חיכתה עד עכשיו. המעבר מגיע מבחינתה בטיימינג מעולה עם הגילוי על בן זוג חדש בחייה של הזמרת ואנחנו לא יכולים לחכות כבר לגלות לכם במי מדובר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי