שונית חמד שברה את הרשת, ואז חשפה את הסוד הגדול ביותר שלה

שונית חמד
שונית חמד | מסך, אינסטגרם

אשתו של תומר חמד, שנחשבת לאחת הנשים האהובות באינסטגרם, הציגה גזרה לא הגיונית במהלך חופשה בדובאי. העוקבים נדהמו, והיא החליטה לחשוף איך היא שומרת על עצמה ונראית כך אחרי ארבע לידות

(גודל טקסט)

תומר חמד ואשתו כוכבת האינסטגרם שונית חמד, ניצלו היטב את פגרת הנבחרות ובילו את השבוע האחרון כמו הרבה אחרים בדובאי. בזמן שהשניים העמידו פנים שהם "בני 25", נהנו מזמן איכות, שמש, ים, בריכה, פינוקים ובעיקר הרבה שעות שינה ללא בנותיהן שנשארו בארץ עם סבא וסבתא, אשת הכדורגלן ניצלה את הזמן להשיב לשאלות 112 אלף העוקבים שלה. 

שונית, שהציגה בחופשה גזרה יוצאת דופן ושברה את הרשת, נשאלה על ידי אחת העוקבות מה הסוד שלה לגוף החטוב שלה אחרי ארבע לידות, והשיבה בכנות: "תמיד היה אכפת לי איך אני נראית מבפנים ומבחוץ. עשיתי ואני עושה בשביל זה הרבה. אורח חיים בריא, פעילות גופנית, הרבה מים ושינה טובה (שלא תמיד אני מצליחה). לפעמים, כמו כולנו, גם אני לא עומדת בעומס החיים ויוצא שאני מוותרת לעצמי אבל מיד אני מרגישה בהשפעה השלילית על הגוף ועל הנפש, ואז אני אוספת את עצמי שוב". 

שונית הוסיפה כי "מדובר בתהליך ובעבודה בלתי פוסקת" ואת החלק הכי חשוב בסוד שלה לגזרה: "אנרגיות חיוביות תמיד יעזרו לנו לשמור על עצמנו שמחים וזה חלק חשוב במראה שלנו. וכאן גם נודה לגנים, לאמא ואבא שלי" חתמה את דבריה האופטימיות כפי שהיא נוהגת תמיד לעשות.

בגיל 35, אחרי שחזרו לישראל וסיימו תקופה של 11 שנים מעבר לים, שונית היא ללא ספק אחת מהנשים הכי עסוקות ואהובות בליגת העל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי