הכל היה שקר? נחשפה "האמת" על כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס

ג'ורג'ינה רודריגס לצד כריסטיאנו רונאלדו בהצגתו בערב הסעודית בקבוצה אל נאסר | אימג'בנק GettyImages, FAYEZ NURELDINE

בחור שעבד עם ג'ורג'ינה בגוצ'י טוען כי סיפור ההיכרות של השניים לא דומה לזה שמספרת ג'ורג'ינה: "היא הייתה יהירה גם כשלא היה לה כסף"

(גודל טקסט)

שערורייה חדשה בגזרת ג'ורג'ינה רודריגס וכריסטיאנו רונאלדו? זוגתו של הכוכב הפורטוגלי הפכה לשיחת היום מאז הבכורה של העונה השנייה של "אני ג'ורג'ינה", סדרת הדוקו ריאליטי על חייה בנטפליקס, במהלכה היא חשפה את הדרך בה הם הכירו. אולם מסתבר שבחור שעבד איתה בזמנו בחנות של גוצ'י, מכחיש  לחלוטין את הגרסה של ג'ורג'ינה – ו"חושף את האמת".

"עבדתי עם ג'ורג'ינה בגוצ'י כחודשיים לפני שהיא התפרסמה כבת הזוג של כריסטיאנו. נפגשנו כמה פעמים בעבודה בחנות – היא הייתה במחלקת הנשים ואני במחלקת הגברים. יצא לי לראות את רונאלדו כמה פעמים בחנות לפני שהם נפגשו והאמת היא שיש הרבה תככים לגבי כריסטיאנו וג'ורג'ינה", סיפר פאבלו בון בחשבון הטיק טוק שלו.

אשת הכדורגלן סיפרה בסדרה שפגשה את CR7 כשהייתה מוכרת בגוצ',י ואמרה שאחרי פגישה מהירה שניהם התאהבו והשאר היסטוריה. אבל זה לא לגמרי נכון, לפחות אם תשאלו את מי שעבד שם לצידה.


"ג'ורג'ינה תמיד הייתה כזו, גם כשלא היה לה הרבה כסף, היא נתנה את התחושה הזאת של יהירות ועליונות. בסופו של דבר היא תמיד חיפשה מישהו עשיר וזו בדיוק הסיבה שהיא עבדה בחברות יוקרה שונות", אמר בון.

ההצהרות שלו מרמזות לכך שג'ורג'ינה תיכננה במשך שנים להתחתן עם מיליונר, וזו הסיבה שבחרה לעבוד בחנות יוקרה ולהיות בסביבת בעלי הון: "כמו שכולם יודעים כי ג'ורג'ינה סיפרה את זה, כשהם נפגשו כריסטיאנו נכנס לחנות גוצ'י עם כמה חברים ועם בנו, והיא בדיוק יצאה מהדלת, אבל זה לא היה המקרה. כולנו הסתובבנו להסתכל עליו כי הוא אדם סופר גבוה וסופר מפורסם ורק מנהל החנות משרת את סוגי הלקוחות האלה, היא הייתה שם וחיכתה להזדמנות שלא הגיעה".

ואנחנו במדור אומרים, מה זה משנה איך הם הכירו, בסופו של דבר היא בת הזוג שלו והאמא של הילדים – וזה מה שחשוב. פירגון שווה זהב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי