ורוניקה בשוק: לא תאמינו מי בת הזוג החדשה של טום בריידי

ורוניקה ראג׳ק
ורוניקה ראג'ק | מסך, אינסטגרם

מיס סלובקיה ניסתה לכבוש את ליבו של הכוכב לאחר שזה התגרש מג'יזל, אך בארצות הברית מדווחים שמישהי חדשה ומפורסמת מאוד הצליחה לעשות זאת. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

ליבה של הדוגמנית ורוניקה ראג'ק נשבר לאחר הידיעה המרעישה על האליל שלה. כידוע, מיס סלובקיה היא מעריצה מושבעת של טום בריידי ובחודשים האחרונים בתקשורת בארצות הברית חגגו על כך ש"קשר רומנטי מסתמן בין השניים". במציאות, מסתמן שהקווטרבק מצא אהבה דווקא בזרועותיה של מישהי אחרת, מפורסמת מאוד. 

חיי האהבה של האקס של ג'יזל נמצאים תמיד תחת אור הזרקורים, והפעם בארה"ב מדווחים שהוא החל רומן עם לא אחרת מהכוכבת ההוליוודית, ריס ווית'רספון.

כמו הספורטאי המעוטר, הבלונדינית בת ה-47 שמבוגרת מבריידי בשנתיים, נחשבת לאחת השחקניות המרוויחות והמבוקשות בהוליווד וברזומה שלה אפשר למצוא פרס אוסקר, שני פרסי גלובוס הזהב, פרס גראמי ופרס האקדמיה הבריטית לקולנוע. שמם של השניים נקשר לאחר שגם היא בדומה לבריידי עוברת כרגע גירושים מהאקס שלה, ג'ים טוט.

השניים נמצאים כאמור בנקודה דומה בחיים, לאחר שנאלצו לעבור פרידה לא פשוטה ולגדל ילדים במשותף עם האקסים ועל כן נאמר שהם "מוצאים נחמה אחד בזרועותיו של השנייה". השמועות על רומן בין ספורטאי העבר לבין ווית'רספון ימשיכו לרוץ ולמרות שנקשר גם לשמה של מיס סלובקיה, כנראה שהיא תמשיך להעריץ אותו מהצד נכון לעכשיו.

"ראיתי את האגדה ואם אי פעם מישהו יישאל אותי שוב, כן – אני אוהבת את טום בריידי ותראו לי מי לא. אפילו השונאים שלו אוהבים אותו כי יודעים שהוא הכי טוב בכל הזמנים", כך סיפרה ורוניקה בריאיון שהעניקה לאחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי