סוער במשפחת בוזגלו: אוהד החליט להתערב אחרי שאסי תקף את פאני

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

על רקע זכייתה של אלית בהישרדות, גרושתו של המאמן ואחיו התעמתו, והוא מיהר להרגיע: "לפעמים יש פליטות פה ואמירות מיותרות, אבל משפחת בוזגלו חזקה ומאוחדת. פאני תמיד תהיה האישה שלי"

(גודל טקסט)

כבר תקופה שלא סיפרנו לכם על משפחת בוזגלו המורחבת, שמצלמת בימים אלה את העונה ה-8 של "הבוזגלוס". מסתבר שמאז הניצחון של אלית מוסאיוף בגמר "הישרדות", בלאגן שורר בין פאני בר מוחא בוזגלו לאסי בוזגלו. כעת, הגיע תורו של האח הבכור במשפחה להתערב.  

פאני ביקרה את הזכייה של אלית בהישרדות, אסי ביקר אותה בתגובה וטען ש"צריך לשים לה מראה מול הפנים" וכי "לפרגן לא עולה כסף". פאני לא נשארה חייבת ואמרה את כל מה שהיא חושבת עליו בתגובה למספר כלי תקשורת. אסי העלה סטורי ובו הוא עקץ את פאני, כשהוא שם דגש על המשפט: "הלו רשרשה, יש לנו מספיק צ'אחלות בתל אביב, לא צריך חדשות מעכו". פאני, כידוע, במקור מעכו. בנקודה הזו החליט הגרוש שלה ואח של אסי, אוהד בוזגלו, להתערב. 

אוהד יצא להגנתה של פאני, שיתף תמונה איתה וכתב: "לפני שהיא גרושתי היא אמא של ילדיי. משפחת בוזגלו מאוחדת וחזקה. לפעמים יש פליטות פה ואמירות מיותרות שגורמות לאינטריגות, זה משהו שכיח. פאני תמיד תהיה האישה שלי ואם ילדיי ותמיד אוהב אותה ואהיה לצידה. ולמי ששכח היא תמיד חלק ממשפחת בוזגלו".

פאני שיתפה את הסטורי שהוקדש עבורה והוסיפה לב. נקווה שלקראת חג הפסח כל המעורבים ישימו את המחלוקת בצד ויבינו שריבוי דעות הוא דבר מבורך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי