"קשה להכיל את החרדה": גם זהבי לא נשאר אדיש לפוסט שסחף את ליגת העל

ערן זהבי | אריאל שלום

כדורגלנים ישראלים רבים הביעו הזדהות עם דבריו של אלפי, שכתב בעקבות הפיגועים והמצב המורכב במדינה: "כל מה שמעניין אותי - אני לוקח אחריות ורעיונות חדשים לפתרון. כל דבר אחר יילך לפח של ההיסטוריה"

(גודל טקסט)

אחרי סוף שבוע קשה שכלל שני פיגועים שגבו את חייהם של שתי אחיות בנות 16 ו-20 ותייר איטלקי – המועקה בלב ותחושת התסכול מלווה את כל אזרחי מדינת ישראל. הפחד, חוסר הביטחון וחוסר הוודאות גרמו לקומיקאי, הבמאי ומנחה הטלוויזיה המפורסם, גורי אלפי, לכתוב פוסט ישיר שיש שגרם לאלפים להתחבר אליו, כולל רבים משחקני ליגת העל.

בן ה-46 כתב באינסטגרם: "קשה להכיל את הכל. החרדה, התסכול, השאלות המלחיצות איך המדינה תראה בעתיד ומה יישאר פה לדורות הבאים, זה לא מרפה. אני לא מוכן לוותר לא לעצמנו ולא להנהגה שלנו. לא רוצה להתייאש".

אהב את הפוסט של אלפי. זהבי
אהב את הפוסט של אלפי. זהבי | מסך, אינסטגרם

אלפי הוסיף: "אני גם לא רוצה עוד דיווחים, לא מעוניין בפרשנות, לא מעוניין בדף מסרים של אף אחד. בפוזיציות והגמנויה וחלוקה לשבטים. לא רוצה לשמוע מי אשם. לא סטטיסטיקה ולא סקרים. לא מעוניין לשמוע על אלוהים של אף אחד. כל מה שמעניין אותי בשלב הזה הוא הנוסח הבא: 1- אני לוקח אחריות. 2 – הנה רעיונות חדשים לפתרון המצב. זה הכל, רק זה. כל השאר יילך לספאם, כל דבר אחר יילך לפח של ההיסטוריה".

הראשון שהתחבר לפוסט הנוקב היה כוכבה של מכבי ת"א, ערן זהבי, ששיתף את דבריו של אלפי וכתב: "אהבתי" בפני 416 אלף עוקביו ועורר חשיפה רבה סביבו.

גם החלוץ דודו ביטון מיהר לשתף
גם החלוץ דודו ביטון מיהר לשתף | מסך, אינסטגרם

כמו זהבי שיתף גם שוערה של וולס היוונית, בוריס קליימן, וכך גם דודו ביטון, שחקנה של מכבי יפו שהצטרף לרשימת הכדורגלנים שהתחברו לתסכול שחש אלפי שמעוניין בפתרון למציאות הלא הגיונית שאנחנו חיים בה, כאן ועכשיו.

סלבס רבים כמו מיטב כדורגלני ארצנו הביעו הזדהות בתגובות ושמות כמו יונתן כהן, מנור סולומון, אורי דהן, עומרי בן הרוש, שחר הירש ועוד פירגנו בלייק.

מצד שני, בעלה של גל גדות ירון ורסנו, הגיב לאלפי על הפוסט: "שתי מדינות לשני עמים – הגיע הזמן להיפרד". התגובה שלנו גרמה למאות לצאת נגדו בטענה שדבריו "נאיביים ונחמדים אך נכתבים מארה"ב" וש" הם רוצים אותנו מתים, נקודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי