הברכה שריגשה את יענקל'ה שחר יותר מכולן: "האדם האהוב עליי בעולם"

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

בעלי מכבי חיפה חגג 82 עם ניצחון 1:4 על מכבי נתניה, ומי שאיחלה לו יום הולדת שמח היא נכדתו החיילת, נועה. במקביל, סיקרנה את העוקבים כשחשפה כי נחסמה באינסטגרם על ידי דמות מוכרת מאוד

(גודל טקסט)

יענקל'ה שחר, בעלי מכבי חיפה, חגג אמש (שבת) את יום הולדתו ה- 82, ואין כמו ניצחון בהפרש גדול כדי לשמח אותו ביום המיוחד שלו בשנה. מוליכת הטבלה ניצחה את מכבי נתניה 1:4, הגדילה זמנית את הפער מהפועל באר שבע לשמונה נקודות, עשתה צעד משמעותי אל עבר אליפות שלישית ברציפות והעניקה לשחר שמחה וסיפוק ביום הולדתו. מי שבירכה את יענקל'ה עוד קודם הייתה הנכדה הירוקה שלו, נועה שחר. 

הברכה והקולאז' שהכינה נועה לסבא
הברכה והקולאז' שהכינה נועה לסבא | מסך, אינסטגרם

בברכה שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, חשפה בפני אלפי העוקבים שלל רגעים מרגשים שלה ושל סבא שלה מהילדות, מאצטדיון סמי עופר, ומשלל רגעים מכוננים בחייהם, וכתבה: "יום הולדת שמח לסבא הכי טוב שקיים, האדם האהוב עליי בעולם, והדמות לחיקוי שלי. אני אוהבת אותך הכי", והוסיפה לב ירוק.

כזכור, נועה בת ה-19 משרתת בצבא בדובר צה"ל, אבל יחסית לחיילת היא נופשת לא מעט. היא בילתה את הימים האחרונים בחופשה לוהטת ולפניה אף הספיקה לתת גיחה לואל טורס, לחופשת סקי עם בן הזוג שלה, הגולש רועי זרח. 

יום הולדת שמח
יום הולדת שמח | מסך, אינסטגרם

חוץ מלאהוב את סבא שלה והקבוצה שלו, היא פעילה מאוד ברשתות החברתיות ואפילו שיתפה את העוקבים בפרט מעניין מאד אמש. הנכדה של יענקל'ה כתבה: "מסתבר שבלב חדיד חסמה אותי באינסטגרם. אני אפילו לא יודעת למה, אבל בינתיים אין לי פומו".

בחזרה ליום ההולדת של סבא שחר. בסיום המשחק, בקבוצה חגגו לו יום הולדת כאשר הקפטן, צ'ארון שרי, היה אחראי להכניס לחדר את העוגה והזיקוקים עבור מי שמחזיק את המועדון הירוק וגדל בעוד שנה. 

שחר עצמו אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "נולדתי בשנת 1941, חגגתי 41 לפני 41 שנה, אתמול חגגתי 1:4. למתנות כאלה אני זמין כל השנה. תומדה מקרב לב למברכיי הרבים, חג שמח".

מדוע היא נחסמה?
מדוע היא נחסמה? | מסך
נועה שחר, נכדתו של של יעקב שחר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי