מברוק גדול: ירדן שועה בזוגיות עם בתו של בכיר בכדורגל הישראלי

בת הזוג החדשה של ירדן שועה. שיהיה במזל
בת הזוג החדשה של ירדן שועה. שיהיה במזל | מסך, אינסטגרם

למדור נודע כי כוכב בית"ר ירושלים, שלמרות גילו הצעיר חווה לא מעט מערכות יחסים בחייו, החל קשר חדש ומסקרן במיוחד. לירון שרון עם הפרטים המלאים והקשר בין החדשה לבין האקסית המיתולוגית

(גודל טקסט)

יותר מדי זמן עבר מאז כיכב ירדן שועה במדורי הרכילות בהקשר הרומנטי. מלך בישולי ליגת העל הספיק לעבור כבר לא מעט מערכות יחסים בחייו ולמרות גילו הצעיר (23), אך מאז שהוא והאקסית רומי יוסיפוב נפרדו בקיץ שעבר, היה שקט מאד בגזרה הזו. כעת, השקט הזה הגיע לקיצו. שועה ובתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, נמצאים בתחילתו של קשר זוגי מסקרן.

אור זוארץ
אור זוארץ | מסך, אינסטגרם

הכדורגלן החל לצאת עם אור, אחותן הצעירה של התאומות שיר ורוני. על פי מקורבים לשניים, מסתמן שבקרוב נראה אותה מגיעה לטדי לעקוב מקרוב אחרי כישוריו של בן הזוג הטרי שלה מאחר והם אכן החלו רשמית לצאת. אם במקרה שמתם לב שגם רומי, האקסית של שועה עוקבת אחרי אור באינסטגרם והיא עוקבת אחריה חזרה, זה כי השתיים חברות דרך שיר שהיא חברתה הקרובה של רומי.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים | דני מרון

חוץ משועה שבאופן מתבקש עוקב אחרי אור שחגגה בתחילת השבוע יום הולדת 21, גם דני אבדיה, אוסקר גלוך, דור פרץ, שובל גוזלן, שיר לוי אשתו של נטע לביא, אור לוזון, אודין סאסי אשתו של לירן רוטמן, מאיה גולדמן, ואפילו אגם אבוקסיס בתו של יוסי אבוקסיס עוקבים אחריה ברשת החברתית.

אנחנו במדור נאחל להם הרבה בהצלחה, כי אין משמח יותר מלשמוע על זוג חדש בעולם הכדורגל. 

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי