ג'ורג'ינה רודריגס בהלם מוחלט: "עכשיו כל העולם יודע איזו נבלה היא"

חייהם הפרטיים ממשיכים להסעיר את מדורי הרכילת בעולם
חייהם הפרטיים ממשיכים להסעיר את מדורי הרכילת בעולם | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו, שחושפת את חיי הזוהר שלה בנטפליקס, הותקפה על ידי דוד שלה, שטען כי היא הסתירה ממנו את העובדה שאביה מת ושכחה מקיומו מאז שהתעשרה: "כנראה החליפה מספר טלפון"

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס נמצאת לאחרונה על המוקד וחוטפת ביקורות מכל עבר על חייה הפרטיים, אותם היא חושפת במסגרת העונה השנייה של התוכנית שלה בנטפליקס, "אני ג'ורג'ינה". בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו עוררה סערה לאחר הטעימה שנתנה מחיי המותרות "המוגזמים" שהיא חיה לדעת רבים, בדגש על אלו שהיו פעם חלק בלתי נפרד מחייה של בת ה-29.

ג'ורג'ינה רודריגס | צילום מסך, מתוך טריילר לסדרה שלה בנטפליקס

בן משפחתה, שלטענתו "נתן לה הכל" עד לפני שהתפרסמה ב-2016, סיפר שהיא שכחה את אהוביה והעביר ביקורת על השינוי "הלא הגיוני" שחל באישיות שלה. חסוס הרננדס, דוד של ג'ורג'ינה, הצהיר בפני התקשורת בספרד שהיא השתנתה באופן קיצוני מאז הזוגיות עם הכוכב הפורטוגלי: "ניסינו להתקשר אליה, אבל נראה שהיא החליפה מספר טלפון. היחס שאנחנו מקבלים ממנה? נשארנו מאחור, כבר לא מעניינים – היא שכחה מהקיום שלנו", תקף. 

אבל הדברים לא נעצרו שם, שכן הרננדס התייחס גם לאביה של ג'ורג'ינה, שנפטר ב-2012. "עכשיו כל העולם יידע איזו נבלה את, למה אף פעם לא אמרת לנו שאביך מת?", הוסיף וטען שהסתירה זאת מבני משפחתה אך לא ציין שאביה של רודריגס נידון לשש שנות מאסר בגין קשרי סמים.

זו ממש לא הפעם הראשונה שקרוב משפחה בא אליה בטענות. בשנה שעברה, כזכור, אחותה למחצה האשימה אותה בנטישה: "אני הרוסה ואחותי לא עוזרת לי. אני לא יודעת אם היא מתביישת בי כי אין לי כסף. אני לא אומרת לה כלום, ג'ורג'ינה מאוד תומכת בילדים במצוקה, אבל לא באחיינים שלה", טענה פטרישיה רודריגס שהתראיינה לטלוויזיה הספרדית. 

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

נותר רק לחכות ולראות אם היא תחליט להגיב לדבריו של הדוד שלה או שגם הפעם תבחר להתעלם. הוודאות היחידה היא שהסדרה שלה זוכה להצלחה גדולה ושהיא תמשיך לעורר מחלוקות והאשמות מכל מיני כיוונים, בין השאר בשל עושרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי