בוריס קליימן לא רצוי ביוון? "תחזור לישראל, אין לך מה לחפש פה"

בוריס קליימן
בוריס קליימן | דני מרון

אחרי ששוחרר ונאסר עליו לעזוב את יוון, הישראלי זכה לתמיכה גדולה באינסטגרם מצד חברים, בני משפחה ואוהדים שבטוחים בחפותו. בפוסט שהעלה לפני המקרה, הצטברו לא מעט גידופים מצד אוהדי יוונים

(גודל טקסט)

התקיפה המינית בה מואשם בוריס קליימן ממשיכה להסעיר את יוון וישראל. כידוע, השוער בן ה-32 הואשם בתקיפה מינית של קטינה בת 17 מבלגיה בעת בילוי לילי במועדון באתונה, אך אתמול הוא שוחרר ממעצר וחל עליו איסור לעזוב את המדינה.

הישראלי, ששוחרר מקבוצת וולוס בה שיחק כשעה קלה לאחר שפורסמה הפרשה, בוודאי לא הופתע לגלות כי בינתיים חשבון האינסטגרם שלו מתפוצץ בתגובות של ישראלים ויוונים. בפוסט שהעלה אמש לאחר ששוחרר, הישראלי זכה לכמות גדולה של חיזוקים מחברים מהכדורגל הישראלי, בני משפחה וכן מאוהדים שבטוחים כי הוא חף מפשע.

בפוסט שפרסם כתב השוער: "ההאשמות נגדי שקריות וחסרות יסוד. שיתפתי פעולה באופן מלא עם הרשויות ביוון ואני בטוח שהעבודה שלהן תוציא את האמת לאור. אני מבקש מהתקשורת להיות זהירה בדיווחים שלה, להימנע מפגיעה נוספת במוניטין שלי ומהגדלת הכאב שנגרם לילדיי ולאשתי האהובה והתומכת. בכל חיי ככדורגלן מקצועני, בן, אב ובעל, כיבדתי כל אדם ובעיקר נשים".

בוריס קליימן, ליאן קליימן עם אחד מילידיהם | באדיבות המצולמים

בפוסט האחרון אותו שיתף השוער בבוקר שלפני התקרית תחת הכותרת "חייך והמשך קדימה" התייחס למשחק בו הפסידה וולוס 4:2 לפאוק סלוניקי. בעקבות המקרה התווספו לפוסט למעלה מ-130 תגובות, כאשר חלקן תומכות ואוהדות ואילו חלקן מלאות קללות המופנות כלפי השוער.

רוב הישראלים הביעו תמיכה גורפת וטענו כי "מישהו תופר לו תיק", בעוד היוונים בעיקר מגדפים וקוראים לקליימן לחזור לישראל. "כשתצא מהכלא כדאי שתחזור לישראל. אין לך מקום יותר ביוון", כתב בכעס אחד מהם.

מכחיש את החשדות. בוריס קליימן | קובי אליהו

אשתו של השוער, ליאן קליימן כתבה בחשבון האינסטגרם שלה:

"אין מילים שיתארו את הסיוט שנכפה עליי ועל משפחתי בימים האחרונים. למן תחילתו של האירוע לא היה לי ספק בדבר חפותו של בוריס, אב שלושת ילדיי, האיש שלצידי. תוך כדי חלום הבלהות הזה, גיליתי מצד אחד כמה רוע קיים במקומותינו, כאשר בטרם בירור מינימלי של הראיות שלחו אותו לגרדום וניסו לפגוע בקריירה המפוארת שאותה בנה בעמל רב, ומצד שני האנשים הטובים שקיימים בעולם.

"קיבלתי חיזוקים מכל עבר ואף מאנשים אותם אינני מכירה, אך הם מכירים את בוריס ויודעים שלא יכול להיות קשר בין הנטען לבין אב ילדיי. אני שמחה שבית המשפט קיבל היום את גרסתו של בוריס ושחרר אותו ללא תנאים, ואני מקווה שרשויות החוק ביוון, עליהן אני סומכת מאוד, ישלימו את החקירה במהרה ויוציאו את האמת לאור".

"אנשים אוהבים להאמין לשטויות לפני שהאשמה בכלל מוכחת", קבע אוהד ישראלי שהיה נחרץ בדעתו ומאמין בחפותו של קליימן. "מאמינים בך ותומכים בך", "יש כאן אבל גדול, עוד לא שמענו את הצד שלו והוא מאחורי סורג ובריח מבלי שעשה דבר", כתבו אחרים.

בוריס קליימן | יח"צ – חד פעמי, יוסי ציפקיס

"לא נורא בוריס לפחות בחיפה תביא אליפות", הוסיפו חלק מהישראלים בעקיצה, זכר להחתמת עומר אצילי מספר חודשים לאחר פרשת הכדורגלנים והקטינות. לצד התומכים והמגדפים, היו גם כאלה שמקווים שההאשמות כלפיו אינן נכונות אבל מודים שהאכזבה ממנו גדולה: "הייתי מעריץ שלך, התאכזבתי","אני מתפלל שזה לא נכון אבל אם כן, אתה מניאק גדול".

 יש לציין כי גם פוסטים ישנים יותר של קליימן זכו לשלל תגובות חדשות מסקרנים שלא הצליחו להישאר אדישים לפרשה ומיהרו לחפש את חשבון האינסטגרם של השוער על מנת לכתוב את אשר על ליבם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי