רעידת אדמה בחייו האישיים? לרונאלדו "נמאס" מהגישה החדשה של ג'ורג'ינה

ג'ורג'ינה רודריגס עם רונאלדו בחופשה (אינסטגרם) | חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה

בספרד טוענים שהפנומן הפורטוגלי לא אוהב את השינוי הקיצוני שחל בבת זוגו מאז עליית העונה השנייה של הסדרה שלה בנטפליקס: "מרוכזת בעיקר בעצמה". משבר גדול או פייק ניוז? ימים יגידו

(גודל טקסט)

סערה חדשה בחייו האישיים של כריסטיאנו רונאלדו? על פי דיווחים, כוכב אל נאסר חווה משבר חמור במערכת היחסים עם זוגתו, ג'ורג'ינה רודריגס. כפי שדיווחו ב"Fox Sports ", לפורטוגלי נמאס מהגישה שג'ורג'ינה אימצה בחודשים האחרונים, מאז שיצאה העונה השנייה של הסדרה 'אני ג'ורג'ינה', שמציגה ​​את חיי היום של אשת העסקים, האם ובת זוגו של כוכב הכדורגל.

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
משבר? הצחקתם את כריסטיאנו | מסך, אינסטגרם

"כנראה שלרונאלדו נמאס מהגישה וההתנהגות שלה. כריסטיאנו סבור שהיא השתנתה באופן קיצוני והפכה להיות מרוכזת בעצמה מאז שזכתה לתהילה בסדר גודל שלא הכריה קודם", כך כתבו ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי והוסיפו: "רוב המעריצים שלה יסכימו עם רונאלדו, הדעה הרווחת בקרב מיליונים היא שמאז שיצאה העונה השניה בנטפליקס, ג'ורג'ינה סופגת ביקורת קשה מכל עבר על חוסר הענווה והצניעות שהיא מפגינה כמעט בכל עת". 

ג'ורג'ינה רודריגס | צילום מסך, מתוך טריילר לסדרה שלה בנטפליקס

כזכור, השניים התאהבו ב-2016 ומאז מנהלים מערכת יחסים צמודה שכוללת חמישה ילדים, הון עתק של כסף ועניין תקשורתי שלא פוסק לרגע. העונה הראשונה של הריאליטי על חייה זכתה להצלחה מסחררת והציגה את הסיפור ביניהם כשרוב ההתמקדות הייתה עד כמה היא "אסירת תודה" על זה שנכנס לחייה והפך אותה למאושרת באדם.

העונה השנייה מציגה בדיוק ההיפך – עד כמה היא אישה עצמאית שעושה מיליונים בזכות עצמה ולא זקוקה לאף אחד, בנוסף, ג'ורג'ינה עשתה "טעות" וחשפה עובדה על חייה הפרטיים עם הכדורגלן כשסיפרה בסדרה על המקום הלא שגרתי בו קיימו יחסי מין. ייתכן והשינוי בגישה שלה בשביל ליצור תוכן וכותרות "עלה" גם לרונאלדו, זה שבזכותו כולנו בכלל מכירים אותה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי