וונדה העלתה תמונה ללא חזייה ושרפה את הרשת, איקרדי הגיב: "יאמי"

וונדה ומאורו איקרדי
וונדה ומאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

אחרי שברח לה שד במהלך לייב באינסטגרם ושהחלוץ העלה "בטעות" תמונת עירום שלה לסטורי, הגיעה פרבוקציה נוספת בחסות הזוג שלא מכיר את המילה משעמם

(גודל טקסט)

כפי שלמד מאורו איקרדי במהלך השנים, אשתו וונדה בלתי ניתנת לעצירה וכך גם התמונות שהיא משתפת. אנחנו והוא אף פעם לא יודעים למה לצפות כשזה נוגע לפרובוקציות שהיא מייצרת ברשתות החברתיות. אשת הכדורגלן שיתפה תמונה באינסטגרם "והשוויצה" בגזרה החושנית שלה מאחורי הקלעים על הסט של 'מאסטר שף ארגנטינה", ושמטה את הלסתות של מיליוני עוקביה, כשהיא לובשת טופ קטנטן ללא חזייה כפי ששמו לב מאות אלפי המגיבים.

התמונה המדוברת שהעלתה וונדה
התמונה המדוברת שהעלתה וונדה | מסך, אינסטגרם

מבין שלל התגובות שהיללו ושיבחו אותה על ההנחייה שלה בתוכנית ועל היופי המתפרץ שלה, גם בעלה ממנו כמעט התגרשה לפני מספר חודשים הבין שאיתה רק פירגון יעבוד. "יאמי יאמי, יפייפיה" כתב החלוץ שכבר קרוב לעשור מאוהב בוונדה וכמעט איבד אותה לאחר הבגידה שלו בה עם השחקנית הארגנטינאית, צ'יינה סווארס.

אי אפשר לדעת למה לצפות
אי אפשר לדעת למה לצפות | מסך, אינסטגרם

כאמור, וונדה מככבת כמנחה בתוכנית הריאליטי המצליחה והקהל שלה ממשיך לגדול, כשבשבוע שעבר איקרדי הגיע במיוחד מאיסטנבול להתארח בתוכנית ולבלות את חג הפסחא בקרב המשפחה המורחבת.

לא שמה לב שכולם רואים הכל?! וונדה בזמן הלייב
לא שמה לב שכולם רואים הכל?! וונדה בזמן הלייב | מסך

העוקבים נטרפו מהתמונה הסקסית של וונדה ורבים מהם כתבו שהיא "אלה" ושהיא "הדבר הכי יפה שקיים בעולם".

למקרה שהספקתם לשכוח, לא מזמן איקרדי העלה "בטעות" סטורי של וונדה חצי עירומה על מיטתו ומחק ואילו לה עצמה ברח שד במהלך לייב בחשבון שלה. כעת, הגיעה פרובוקציה נוספת בחסות הזוג הארגנטינאי שלא מכיר את המילה משעמם.

כזכור, הם נישאו בשנת 1014, זמן קצר מאד אחרי שוונדה התגרשה מכדורגלן העבר מקסי לופז, בו בגדה עם איקרדי, בפרשה שהיממה את עולם הכדורגל כולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי