"לא אנושית, הגעת מעולם מקביל": חברה של אקס ברצלונה הצטלמה ללא חזייה

ג'סיקה גויקוצ'ה | צילום: אינסטגרם

חברה חדשה במועדון "ללא חזייה": ג'סיקה גויקוצ'ה, הדוגמנית ואשת העסקים המצליחה, שברה את הרשת עם מקבץ תמונות שלא משאיר מקום לדמיון. כיצד הגיב בן הזוג הכדורגלן?

(גודל טקסט)

על מועדון "ללא חזייה" שמעתם? בזמן שלאה שנירר שרפה את הרשת המקומית כשחגגה יום הולדת 65 בלוק חושפני לוהט ללא חזייה, גם מעבר לים יש מישהי שהצטרפה למועדון המפורסם. ג'סיקה גויקוצ'ה, זוגתו של שחקן ריאל בטיס ואקס ברצלונה מארק ברטרה, לא השאירה דבר לדמיון לאחר שהצטלמה עם שמלה ורודה שקופה לחלוטין. 

בת ה-26 שיתפה סדרה של תמונות בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 1.8 מיליון איש כשהדעה הרווחת בין אלפי המגיבים הייתה "וואו. את לא אנושית, הגעת מעולם מקביל". בהחלט לא ניתן להתעלם מהיופי של ג'סיקה ההורסת, אך זו ממש לא הפעם הראשונה שהיא מעלה תמונות פרובוקטיביות שחושפות את החזה. לטקס פרסי "איידולו" הספרדי לבשה שמלה חושפנית לא פחות שכבר אז הותירה את כולם בשוק, וכעת היא מבהירה לכולם שזו מבחינתה שיא האופנה. 

בדרך כלל ברטרה מגיב ומפרגן לה בענק, אך הפעם דווקא אין זכר ללייק או לתגובה ממנו. השניים כבר חמישה חודשים צמודים חזק, זאת לאחר שהוא התגרש בקיץ האחרון מאשתו בשמונה השנים האחרונות, העיתונאית מליסה חימנס. המשפיענית הפופולרית היא דוגמנית ואשת עסקים בעלת מותג האופנה GOI ובינואר האחרון התחדשה גם בטייטל "אשת כדורגלן" אחרי שחשף הבלם בן ה-32 את הזוגיות ביניהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי