"כל הכבוד שסלחת לו": מירן בוזגלו נשאלה האם מאור בוזגלו בגד בה

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אשתו של כדורגלן העבר השיבה לעוקבים באינסטגרם, ענתה בהלצה ולא ציפתה לתגובות שהגיעו לאחר מכן. בתגובה, היא ומאור העלו וידאו ששם סוף לשמועות

(גודל טקסט)

מירן ומאור בוזגלו ממשיכים לייצר כותרות ועניין גם אחרי הפרישה שלו ממשחק פעיל. מעבר לריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס" שמצטלמת בימים אלו לעונתה השמינית, הרשתות החברתיות הן הפלטפורמה בה לשניים יש אימפריה של כמיליון עוקבים משותפים. אתמול (ראשון) מירן השיבה על שאלות העוקבים כפי שהיא נוהגת לעשות ונתקלה בשאלה מפתיעה במיוחד.

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

"מאור בגד בך ואיך לא קשה לך להמשיך איתו?", שאלה אחת העוקבות. מירן התלבטה מה להשיב על השאלה ובסוף החליטה להתייחס בהומור וכתבה: "הסכמתי לו פעם אחת בגלל שהוא התנהג יפה ועזר הרבה בבית באותו שבוע. או לענות ברצינות?".

חוש הומור מפותח. התמונה שהעלה מאור בוזגלו הבוקר
חוש הומור מפותח. התמונה שהעלה מאור בוזגלו הבוקר | מסך, אינסטגרם

למרות שהיה ברור שהיא צחקה, חלק מ-450 אלף העוקבים בחרו לעודד אותה והגיבו לה על אותו הסטורי ב"כל הכבוד שסלחת לו". התגובות האלו השפיעו על מירן שניסתה להירדם והבוקר פירסמה הבהרה בנושא ופתחה את המצלמה ביחד עם בעלה.

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם

"נראה לכם שזה קרה?", חייכה מירן כשמאור לצידה הוסיף איך הוא הגיב למקרה: "אתמול ב-00:30 הגעתי והיא קמה בסערה, היא לא ידעה מאיפה באתי". מירן שאלה את מאור איפה הוא היה ולמה חזר כזה מאוחר, "עכשיו סיימתי שידור" הוא ענה.

מירן סיכמה את הדברים בצורה שלא תשתמע לשתי פנים: "זה לא באמת קרה, חיים שלי!" וחיבקה את מאור, שקבע חד משמעית: "עם מירן אסור לעשות טעויות, יש יותר מידי מה להפסיד" ובהמשך הוסיף תמונה צינית של מיטה מלאה בבנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי