"מגעילה ודוחה": ג'ורג'ינה רודריגס עברה את הגבול?

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Rodrigo Varela / Contributor

לאחר המשבר המתוקשר במערכת היחסים עם כריסטיאנו רונאלדו, אשת הכדורגלן ממשיכה לספק כותרות עסיסיות. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם אתמול שכוכבה של אל נאסר הסעודית, כריסטיאנו רונאלדו, עובר משבר חמור במערכת היחסים עם בת זוגו הספרדייה-ארגנטינאית ג'ורג'ינה רודריגס, עכשיו הגיע תורם של החברים הקרובים של אשת הכדורגלן להסתכסך איתה. לאחר שינוי הגישה שלה וחוסר הצניעות שמפגינה מאז עלתה העונה השנייה של הסדרה שלה בנטפליקס, ב'מרקה' בספרד פורסם שג'ורג'ינה "מתייחסת לחברים הכי קרובים שלה כמו חפצים בעלי ערך קטן".

אם לא מספיקות השמועות על כך שהפורטוגלי מאס בגישה ובהתנהגות היהירה שלה, הביקורות הנוקבות כלפיה ממשיכות לזרום גם בתקשורת וגם ברשתות החברתיות, שם כותשים אותה בלי סוף לאחר שידור הפרקים האחרונים בהם הפגינה התנהגות "מגעילה ודוחה" כלפי החברים הכי טובים שלה. "בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו מתנהגת כמרוכזת בעצמה בלבד וחסרת אנושיות באופן בו היא מתנהגת כלפי אנשים. כולל אלו המלווים אותה ביום יום שלה", כתבו באתר הנחשב. 

ג'ורג'ינה נתנה לאחת מחברותיה למדוד מגפיים חדשים עבורה ועשתה זאת "בזלזול מוחלט" בגלל שהייתה בהריון ולא הרגישה טוב לטענתה, לכן ביקשה מהחברה שתעשה זאת עבורה והיא לא היססה והסכימה. בנוסף, היא הראתה לחברה אחרת תיק של מותג העל "הרמס" שרכשה, ובלי להתבלבל אמרה לשתי חברותיה: "אל תיגעו בו עם הידיים שלכן". בכך, גרמה למיליונים להרים גבה ולא לאהוב את מה שהם רואים על המסך. ההתנהגות הזאת רק מוסיפה לשמועות בגדר המשבר עם CR7, מה דעתכם, מוצדק או לא? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי