סיוט שלא נגמר: הסוד הנורא שגילתה אשתו של אשרף חכימי‎‎

היבה אבוק
היבה אבוק | Paolo Blocco / Stringer

בזמן שהשחקנית והכדורגלן נמצאים בהליך גירושים לא פשוט שהחל עוד לפני פרשת האונס בה הוא מואשם, מסתבר כי כל הונו לא רשום על שמו: "אם הוא לא היה עושה זאת הוא לא היה יכול להיפטר ממנה לעולם"

(גודל טקסט)

בזמן שהיבה אבוק ואשרף חכימי נמצאים בעיצומו של הליך גירושים לא פשוט, מסתבר שהשחקנית המפורסמת גילתה שההון שהרוויח בעלה רשום על שם אמא שלו ונותרה המומה לחלוטין. כזכור, מגן פריז סן ז'רמ ונבחרת מרוקו הואשם לפני חודשיים באונס של צעירה בת 23, ואשתו חשפה שהם נפרדו עוד לפני המקרה שלדבריה ביזה אותה ואת ילדיהם.

אשרף חכימי עם היבה אבוק
אשרף חכימי עם היבה אבוק | אתר רשמי, פ.ס.ז'

המשמעות של "הסוד" שהתגלה היא שאבוק לא תוכל לדרוש מחכימי חצי מהסכום, שהיה מגיע לה לו ההון היה רשום על שמו של בעלה. המגן מרוויח מיליון יורו בחודש בפ.ס.ז' ועל פי הדיווחים הוא הסתיר את העניין מאם ילדיו, העביר את ההון והנכסים שלו לקרן על שם אמא שלו, סעידה, כתעודת ביטחון בדיוק עבור מקרים מהסוג הזה.

אשת הכדורגלן לשעבר השאירה "רמז" בנוגע למצב בחשבון האינסטגרם שלה: "זכרו, אי אפשר לשלוט בכל דבר בחיים אבל אפשר לשלוט באיך אנחנו בוחרים להגיב. שחררו את הצורך בשלמות, חבקו את היופי שבהווה וסמכו על היקום שהוא מאחוריכם", כתבה. 

היבה ואשרף חכימי | אימג'בנק GettyImages, Daniele Venturelli

אמו של חכימי, סעידה, הגיבה לדיווחים בתקשורת המרוקאית. היא הסבירה שבנה לא הודיע לה על העברת ההון שלו על שמה, אך הדגישה שאם לא היה עושה את זה הוא לא היה יכול להיפטר אבוק. "אם הוא לקח החלטה כלשהי במטרה לשמור על עצמו, אני לא מודעת לכך", אמרה והבהירה: "מה הבעיה? אם בני לא היה עושה את זה, הוא לא היה יכול להיפטר מהאישה הזאת".

על פי "מארקה" הספרדי, אבוק תבעה מחצית מהרכוש של חכימי ונדהמה לגלות שאין שום דבר שרשום על שמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי