מי צריך להתחתן? ניימאר יהפוך לאבא בפעם השנייה

יהפוך לאבא בפעם השנייה. ניימאר
יהפוך לאבא בפעם השנייה. ניימאר | מסך, אינסטגרם

זמן קצר לאחר שהוא וברונה חזרו, הם הכריזו בפוסט משותף כי הם מצפים לבן: "תגיע בקרוב, אנחנו מחכים לך" כתבה וריגשה. 12 שנים אחרי בנו הראשון, הכוכב שגם ככה ער בלילות יחזור להחליף חיתולים

(גודל טקסט)

בגיל 31 אחרי שיצא עם רשימה ארוכה של נשים, נראה שניימאר עדיין חושש ממחויבות וחתונה אבל ילדים זה שמחה, גם מבחינת כוכב פ.ס.ז'. תגידו הרבה מזל טוב לכדורגלן ולבת הזוג של ברונה ביאנקרדי, שהודיעו כי הם מצפים לבן. השמועות נכונות וכפי שכבר סיפרנו לכם במדור, הברזילאי אכן הכניס את בת הזוג שלו להיריון, שנייה וחצי בערך אחרי שחזרו מפרידה.

לראשונה מאז שהפכו לבני זוג, השניים שיתפו פוסט, מה שגרם לעוקבים של ברונה לעלות בחצי מיליון בפחות משבע שעות. המשפיענית הברזילאית כתבה: "חלמנו על חייך, אנחנו מתכננים את הגעתך והידיעה שאתה כאן כדי להשלים את אהבתינו הופכת את הימים להרבה יותר שמחים. תגיע למשפחה יפה עם אח שלך, הסבים והסבתות והדודים והדודות שכבר אוהבים אותך כל כך. תגיע בקרוב בן, אנחנו מחכים לך", ריגשה ברונה ואישרה את העובדה שהכדורגלן המפורסם מצפה לבן נוסף. 

כזכור, לניימאר יש את דיוויד לוקה בן ה-12, אותו הביא מאחת החברות הראשונות שלו קרולינה דנטס, כשהיה רק בן 18, ונותר בקשרים נהדרים איתה עד היום. השניים חברים טובים והבן שלו גדל במשפחה איתה ועם בעלה החדש ואח חורג. כעת, כאמור, גם אבא שלו סידר לו תינוק קטן שיצטרף בקרוב למשפחה.

ברונה וניימאר נפרדו בסוף הקיץ, אז חזר להתהולל והידק את הקשר עם עדן פינס עד שבתחילת פברואר ביום הולדתו ה-31 הברזילאית חשפה שהם חזרו. האם חזרו בגלל שנכנסה להריון, או שזה קרה אחרי? למי אכפת, העיקר שיש תמונות פוטוגניות של בטן הריונית וחיוך על הפנים בזמן שהוא מחלים מהפציעה. שיהיה במזל טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי