הפתעה גדולה במכבי חיפה? עומר אצילי לא ראשון, צ'ארון שרי רק שלישי

עומר אצילי לצד צ'ארון שרי | אודי ציטיאט

שני הכוכבים הכי גדולים של האלופה מדורגים גבוה, גם חזיזה בפנים, סבע נותר בחוץ ומסתבר שרמי גרשון עדיין צריך ללמוד דבר או שניים מנטע אלחמיסטר. קבלו את חמשת הירוקים הכי נעקבים באינסטגרם

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מתרקב אל עבר אליפות שלישית ברציפות ואין ספק שהיא יודעת לייצר כוכבים גם מחוץ לכר הדשא. סוללת השחקנים של ברק בכר מפציצה גם ברשתות החברתיות, כשכמעט כלשחקן שחותם במועדון זוכה גם לאלפי אוהדים שהופכים לעוקבים אדוקים בשלל הפלטפורמות.. אז מי הם חמשת החיפאים עם חשבון האינסטגרם הנעקב ביותר? הרשימה לפניכם.

ניקיטה רוקאביצה נדחק לקצה הרוטציה אבל נשאר אחד השחקנים האהובים על האוהדים מהכרמל והוא מתהדר ב- 70.8 אלף עוקבים ברשת החברתית. החלוץ משתף בעיקר רגעים מחייו האישיים לצד ויקה אשתו היפה ושתי בנותיהם. קצת מעליו במקום הרביעי מתברג בגאווה דולב חזיזה, שכל שיתוף שלו באינסטוש הופך לוויראלי. מספר העוקבים שלו מטפס ועומד על 71 אלך, זאת בעקבות תגובות מצחיקות, אהבה שהוא מפגין כלפי הקהל ומחויבות אינסופית למועדון על ומחוץ לכר הדשא.

במקום השלישי ניצב הזר הכי צבעוני, צ'ארון שרי, לו 76.8 אלף עוקבים אדוקים שמשתגעים אחרי הסטייל האירופאי שלו. לא רק שחקן על, אלא גם דוגמן. כידוע, ההולנדי של הירוקים משמש כפרזנטור של חברת "מאניה ג'ינס" קיבל חוזה שמן. במקום השני והמכובד נמצא מלך השערים של ליגת העל והכוכב הכי נוצץ של חיפה, עומר אצילי, עם 108 אלף עוקבים נאמנים שמרימים לו באופן קבוע. אמנם הוא לא הכי פעיל בסטורי אבל על כל פוסט שלו זוכה אצילי לעשרות אלפי לייקים, תגובות ושיתופים. 

אז מי בטופ, אתם בטוח שואלים? פרנזי פיירו הוא מלך האינסטגרם של חיפה עם 143 אלף איש שעוקבים אחריו. החלוץ שמאד אהוב בהאיטי צבר לעצמו קהל גדול גם בקדנציה בצרפת עוד לפני שנכנס לליבם של הישראלים. הרכש היקר ביותר בתולדות המועדון מתייצב בגאווה במקום הראשון מבין הירוקים.

מי שנותר באופן מפתיע מחוץ לרשימה הוא רמי גרשון, שלמרות שאשתו נטע אלחמיסטר היא מלכת האינסטגרם הישראלית, הוא הסתפק במקום השישי עם 65.4 אלף עוקבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי