אחרי הפרידה מאופיר דוידזאדה: נטלי שילת נפתחת בפוסט חשוף במיוחד

נטלי שילת
נטלי שילת | מסך, אינסטגרם

כשבועיים לאחר שהכריזו על החלטתם לפרק את החבילה בתום שש שנות נישואים ובת משותפת, נטלי ריגשה: "יודעת בתוך תוכי שהרגע יצטרך להגיע. קל להחליט שלא להחליט, יכולתי לבלות שם חיים שלמים"

(גודל טקסט)

כשבועיים חלפו מאז שאופיר דוידזאדה ואשתו נטלי שילת דוידזאדה הודיעו כי החליטו להיפרד. כעת, מדריכת היוגה ואם בנו בחרה לשתף בהתמודדות המורכבת. "לא קל לקבל החלטה, בטח אחת כזאת שתשנה לי את החיים. אני יודעת בתוך תוכי שהרגע הזה יצטרך להגיע ושאצטרך לקבל אותה. קל להחליט שלא להחליט, יכולתי לבלות שם חיים שלמים", כתבה וריגשה את האינסטגרם.

אשת הכדורגלן לשעבר הוסיפה: "הרי זה מפחיד לזרוק את עצמי למים, לעזוב את נקודה א' מבלי לדעת מה מחכה לי בנקודה ב'. ובין נקודה לנקודה אני באוויר. ושם כל הפחדים שלי מתממשים. אבל כבר קפצתי למים ודווקא אז אני מגלה את הכוחות שבי, אני צוללת לתוך העמוקים שלי, אני פוגשת את עצמי. עם הזמן אני אלמד גם לשחות אפילו שזה נגד הזרם. בינתיים, אחרי שקפצתי, אני מזכירה לעצמי ליהנות גם מהקפיצה", סיכמה את העובדה שהיא צריכה "להתרגל" לחיים החדשים ללא אופיר. 

שרית אלבז, אשתו של חברו למכבי תל אביב דן ביטון, הגיבה לה מיד שהיא "מהממת" ובאופן כללי נטלי קיבלה חיזוקים רבים על כך שהיא מדהימה ואמיצה בשיתוף שלה.

כזכור, השניים כתבו בפוסט משותף באינסטגרם כי הם החליטו להיפרד אחרי כמעטשש שנות נישואין ואחרי שהייתה לצידו בתקופתו בגנט, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. השניים הורים לליה המתוקה בת ה-3 וגרים בבאר יעקב. מכאן נאחל להם שהחיים אחרי "הקפיצה" יאירו פנים לשניהם.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי