לא אמר שלום ל"אקסית" וחגג עם החברה החדשה: הלילה הסוער של שועה

ירדן שועה
ירדן שועה | אור גפן

כוכב בית"ר ירושלים הגיע להרים לשורדת האחרונה אלית מוסאיוף, בילה עם בת הזוג אור זוארץ והתעלם מקיומה של מי שעל פי השמועות ניהלה איתו בעבר רומן

(גודל טקסט)

לפני כשבועיים סיפרנו לכם על מערכת היחסים החדשה של ירדן שועה. כזכור, מלך בישולי ליגת העל התאהב באור זוארץ, בתו של שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. כעת, לאחר שהרשת געשה והתרגשה מהשילוב המסקרן, השניים הציגו את הזוגיות הלוהטת בפני הפלאשים של המצלמות באירוע מתוקשר ראשון.

בחמישי האחרון פתח כוכב בית"ר ירושלים את סוף השבוע שלו בפירגון לחברה הקרובה, אלית מוסאיוף, זוכת "הישרדות" שחגגה את המיליון במסיבה מושקעת אליה הגיעו שלל סלבס.

ירדן שועה, אור זוארץ
ירדן שועה, אור זוארץ | אור גפן

שועה בן ה-23 הגיע תחילה לבדו למועדון השלוותה לאירוע המושקע אותו הפיק שון בלאיש, אולם כ-45 דקות לאחר מכן הצטרפה בת הזוג שלו אור והשניים חגגו עד השעות הקטנות של הלילה. שועה ואחד מבניה של השורדת האחרונה להב מוסאיוף, שיחקו יחד בנוער של מכבי ת"א ועל כן ההיכרות רבת השנים עם המשפחה. כזכור, עוד לפני שהוכתרה אלית כמנצחת של העונה האחרונה – פירגן לה הכדורגלן בחשבון האינסטגרם שלו שאחריו עוקבים 39 אלף איש.

שועה, מוסאיוף ובלאיש
שועה, מוסאיוף ובלאיש | אור גפן

מי שעוד הגיעה לכבד את אלית הייתה השורדת האהובה של העונה, הדוגמנית מאיה קיי ללא בן הזוג טל מורד. על פי השמועות, בין שועה למאיה קיי, היה בעבר רומן קצרצר שנגמר בטרם עת בתקופתו במכבי חיפה, ועל פי מוזמנים שבילו לצידם במסיבה – השניים אפילו לא אמרו זה לזו שלום.

מאיה קיי הגיעה להרים לאלית. שלום לשועה? פחות
מאיה קיי הגיעה להרים לאלית. שלום לשועה? פחות | אור גפן

מה שכן, ירדן ואור, הזוג הכי חם בבית"ר ובכלל בליגת העל, בילו יחד במתחם ה-VIP עד השעה 1:00. עוד הגיעו לחגוג את המיליון: חני ויעקב בוזגלו, עדי ואסי בוזגלו, אוהד בוזגלו ואלה אייבינדר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי