יחזור בתשובה אחרי הכדורגל? תומר חמד ממשיך להתחזק, ושונית מרוצה

תומר חמד, שונית חמד
תומר חמד, שונית חמד | מסך, אינסטגרם

אשתו של חלוץ הפועל באר שבע נשאלה האם העובדה שהוא מתקרב לבורא עולם מפריעה לה: "כשטוב לו, טוב לי ולילדות", הבהירה. וגם: סוד הזוגיות שלהם והאם יש מצב לפרק נוסף בחו"ל כבר בקיץ הקרוב?

(גודל טקסט)

תומר ושונית חמד ממשיכים להמם את האוהדים גם מחוץ למגרש. החלוץ ואשתו נחשבים לאחד הזוגות האהובים בליגה כשהם מציגים מערכת יחסים שנראית מושלמת מהצד לאורך קרוב לשני עשורים. שונית, שכבר הגיעה למספר של 112 אלף עוקבים אדוקים באינסטגרם, משתפת פרטים רבים על החיים שלהם מאז שחזרוו לגור בישראל אחרי כמעט 12 שנים מעבר לים. 

הפעם, אשת הכדורגלן השיבה על שאלות העוקבים והעוקבות ונתנה לבעלה לענות על השאלה "איך תומר מקבל את זה שאת מדגמנת". חמד כתב: "מדגמן ביחד איתה! מאז ומתמיד אמרתי, סוד הזוגיות שלנו הוא פירגון – בלי סוף פירגון. עמוק, מהלב ואמיתי".

בזמן שאתם רושמים לעצמכם את הטיפ ומנסים ליישם, העוקבים התעניינו כיצד שונית מקבלת את העובדה שתומר מתחזק לאחרונה. היא השיבה: "לאורך כל השנים תומר היה חזק בדת. לא תמיד היתה לתומר או לנו את היכולת לקיים את כל המצוות ואנחנו שמחים שעכשיו אנחנו יכולים יותר". 

מתחזק. תומר חמד
מתחזק. תומר חמד | מסך, אינסטגרם

שונית הוסיפה: "בלי קשר, אני תמיד בעד שיעשה מה שעושה לו טוב. כשטוב לו, טוב לי ולילדות", פירגנה לבעלה על גבי סרטון בו הוא מקריא לה את פרשת השבוע.

על השאלה האם הם מתכננים להישאר בישראל, בחרה הדוגמנית וכוכבת הרשת לא להשיב ורק צירפה תמונה שלהם מתנשקים בשקיעה. חושבים שיש מצב לעוד גיחה לחו"ל? המדור מעוניין להשאיר אותם בארץ הקודש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי