סיימה עם כדורגלנים? דרמה נוספת בחייה האישיים של ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי, בני פרץ
ג'קי אזולאי, בני פרץ | אור גפן

אחרי מערכת היחסים עם שחקן העבר דניאל בוסי, כוכבת הריאליטי ובני פרץ החליטו לפרק את החבילה: "הכל משתבש לטובה". לירון שרון עם הפרטים ו"התגובה" של השוער שגדל בין הקורות של בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

בשורות מבאסות הגיעו לאוזניי המדור: כוכבת הריאליטי ג'קי אזולאי והשוער בני פרץ כבר לא. השניים נפרדו אחרי כמעט שנה של זוגיות, הסירו עוקב ואפילו העלו את אותו הסטורי ש"הסגיר" את העובדה שבחרו לפרק את החבילה.

"הכל משתבש לטובה" שיתף כל אחד בחשבון האינסטגרם שלו. כזכור, בחודש ינואר האחרון חוו משבר ואז שיתף השוער את המדור כשסיפר:  "לא נפרדנו, היו חילוקי דעות כמו בכל קשר והסרנו עוקב. ברוך השם עכשיו הכל בסדר". 

ג'קי אזולאי, בני פרץ
ג'קי אזולאי, בני פרץ | אור גפן

ארבעה חודשים חלפו והזוג המפורסם החליט לסיים את מערכת היחסים וכשהפעם ניסינו לברר מה קרה ביניהם, פרץ ענה ש"אין תגובה". הידיעה על הפרידה עצובה במיוחד לאור העובדה שאזולאי ליוותה את הכדורגלן בדרכו המקצועית העונה והגיעה מידי שבוע לצפות בו עומד בין הקורות של מכבי קריית מלאכי מצמרת ליגה ב', ואף עודדה אותו במשחק בו הצליח להעפיל עם קבוצתו לליגה א'. ג'קי פירגנה לו בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה שהוא "חתום על עונה שלמה של חומה בשער, הניצחון הוא שלך".

15 שנים הפרידו ביניהם, פרץ בן ה-24 ואזולאי בת 39 הצהירו לא פעם שהם מאוהבים עד מעל הראש והיו להם תוכניות משותפות, אך ההחלטה להיפרד קטעה אותן. נראה שהפרידה נעשתה ברוח טובה ומי יודע, אולי גם הפעם יהיה קאמבק. 

בני פרץ | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי